Pagina's

maandag 24 maart 2014

Spike




Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie deze layout laten zien met het prachtige papier van Ruby Rock It.
Een echte must-have voor de vintage/shabby chic liefhebber!
Op de foto ben ik vroeger met onze hond Spike.
Als basis vel heb ik dit papier gebruikt. De randjes gedistresst en met distress inkt bewerkt.
Sommige randjes heb ik omgekruld en daarachter wat embellishments of bloemetjes achter gestopt.
De mooie vlinder linksboven in de foto & de borders aan de zijkanten van mijn foto zijn uit het bijpassende Ruby Rock It stickervel.
Naast de foto heel veel bloemen van Prima & WOC, brons kleurige knoopjes, swirls van Kaisercraft, de mini vlindertjes heb ik geponst met de MS pons, de veer & het vogeltje op de waterschool zijn resins van Prima.

Ik ben weer heel benieuwd wat jullie er van vinden.

Liefs,
Marley



1 opmerking:

  1. gossie marley wat kan ik altijd genieten van je wonderschone lay-outs ziet er altijd heel romantisch uit,
    voor mij ben je echt een kanjer op dit gebied!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley