
Hoi Allemaal,
Op het Motivet blog vond ik deze week wel een hele leuk sketch staan en ik dacht die ga ik volgen!!
Deze stempel is dus ook van Motivet en heet; Doraline with ladybug.. Ik had hem al een hele tijd, dus deze challenge was een goed excuus om dit lieve stempeltje weer eens uit de kast te pakken!
Ik heb de stempel ingekleurd met de copic markers (kleurnummers weer onderaan) Rondom de afbeelding wat bewerkt met chalk.
Het papier is van Basic grey en heb ik geplakt op wit cardstock die ik weer heb bewerkt met distress inkt (volgen jullie het nog??)
Een geel lintje en een strik hiervan gemaakt, het onderste papier geponst met de Martha Stewart pons, wat bloemetjes geponst met de EK retro succes pons.. plakpareltjes en glitters.
Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden! Tot morgen voor sommige die ook naar de beurs gaan!
Liefs, Marley
------------------------------------------------------------------------
Hi Lady's
On the Motivet blog there is a really great sketch to follow so I decided to play along with this one!
I used the stamp from Motivet called; Doraline with ladybug. I have her for a long time now so this challenge was a great oppurtunity to ink this cutie up!!
I coloured the stamp with the copic markers. Also used some chalk around the image.
The papers are from basic grey, I put them on white cardstock wich I distressed.
A yellow ribbon with a bow, used the Martha Steward punch for the border and EK succes retro flower punch for the flowers. Some pearls and glitters and the card is finished!!
Hope you like it and leave a comment..
Big hugs Marley



prachtig geworden, gaaf papier is dat ! GR Joyce
BeantwoordenVerwijderenEen hele mooie kaart Marley. Geweldige kleuren.
BeantwoordenVerwijderengr. Silvia
Leuk kaartje weer, Marley en ik vind het papier wel heeeeeeel erg mooi! Veel plezier morgen! Groetjes!
BeantwoordenVerwijderenwauw wat een prachtige kaart weer Marley en het papier is zo lekker vrolijk helemaal toppie kaart !!
BeantwoordenVerwijderengroetjes Cora
hij is weer heel leuk Marley
BeantwoordenVerwijderenGr Gusta
So much fun! Just makes me giggle! I love the spring colors!
BeantwoordenVerwijderenHoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenLief kaartje/stempeltje hoor.... mooie kleurencombi.
Wie weet zie ik je morgen wel, hoop dat er genoeg te beleven is ;))))
Groetjes Marianne
Dat is weer een heel mooi kaartje Marley!!
BeantwoordenVerwijderenEen heel vrolijk kaartje met mooi papier!
BeantwoordenVerwijderenVeel plezier morgen.
super mooi! ik ga waarschijnlijk vrijdag naar de beurs een dagje helpen!
BeantwoordenVerwijderengroetjes martine
Wat een super lief kaartje heel mooi van kleur
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Tineke
wat is dit een lief kaartje zeg.
BeantwoordenVerwijderenvind dit prachtig papier,heel lief stempeltje.
ook weer heel mooi ingekleurd.
grtjss
heey marley
BeantwoordenVerwijderenwat een schitterend kaartje echt super
en wat leuk ook dat je de afbeelding hebt bewerkt met chalks:D
liefs chantal
super gedaan Marley,
BeantwoordenVerwijderengroejtes andrea
Fantastische kaart! Het scrappapier vind ik heel mooi en de stempel is ook prachtig ingekleurd.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Myriam
Geweldig mooie kaart en een hele lieve stempel! Mooi ingekleurd ook. Ik ben ook bij jou meteen volger geworden hoor, want je maakt hele mooie creaties! Veel plezier morgen op de beurs, en misschien komen we elkaar nog wel tegen daar.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Judith
Wat een geweldig kaartje zeg!
BeantwoordenVerwijderenKan niet wachten om een keer samen lekker te knutselen ;)
Liefs Ida
This is gorgeous hun i love the papers too so summery just what we need, big hugs Pops x
BeantwoordenVerwijderenWat een super leuke kaart! Mooi papier.
BeantwoordenVerwijderenIk ga zaterdag naar de beurs in Den Bosch. Heb er ook erg veel zin in.
xxx Anne-Marije
Dit is een heel mooi kaartje!
BeantwoordenVerwijderenWat is het weer een schatje.
BeantwoordenVerwijderenGr Linda
Wat een lief kaartje is dit Marley!!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Jannie.
Aww, wat een liefie!
BeantwoordenVerwijderenErg mooi kaartje meis!
Liefs, Nyna
Hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenSuper! De sketch is inderdaad erg leuk maar het papier ook, lekker fris.
Groetjes
Thea
Super is je kaart marley! Tot morgen in den bosch!
BeantwoordenVerwijderenAwwwwwww! so cute Marley!
BeantwoordenVerwijderenWat een schtaje zeg, dat stempeltje dan, en de kaart is echt prachtig!!!!!
BeantwoordenVerwijderengr.louise
Heerlijke kaart en zo fijn met de uitleg, dank je wel hoor...geweldig.
BeantwoordenVerwijderenWarme groetjes,
Anita.
Ik vind hem helemaal super Marley!!
BeantwoordenVerwijderengroetjes
Neline
Wat een schatje weer zeg!
BeantwoordenVerwijderenVeel plezier op de beurs.
groetjes van Caro
hoi marley wat een prachtige frisse en kleurige kaart. Het ziet er toppie uit!!
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ilonka
Prachtige kaart Marley! Geweldige kleuren combi heb je gebruikt!!!
BeantwoordenVerwijderenWat een lekker vrolijk kaartje! En wat een mooi papier!!!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Debbie