
Hoi allemaal,
Ik zag verschillende blogs voorbij komen met hen nieuwe aanwinsten van de kaartendagen, ik dacht laat ik het ook eens met jullie delen!
Vandaag ben ik er dus geweest en het was erg gezellig!! Leuk om een aantal dames in het echt te hebben ontmoet.
Hierboven zien jullie mijn aankopen!
Veel papier, ponsen, lintjes en kantjes, parels, cuttlebugfolder, nellie snellen cut en emboss, Joy! craft, en chalk.. nouja jullie zien het hierboven wel!
Ik heb dus goed geshopt en een hele gezellige dag gehad.
Liefs, Marley
-------------------------------------------------------------------
Hi Lady's
Today I went to a craft fair here in the Netherlands, on the picture you can see the things I've bought there! It was a lot of fun..
Big hugs Marley


Hey wat een prachtige spulletjes heb je gekocht.
BeantwoordenVerwijderenWat een verwennerij. Hel veel plezier ermee.
Groetjes Ilonka
dat ziet er super uit leuke spulletjes veel plezier ermee meis daar komen vast weer prachtige creaties van !!
BeantwoordenVerwijderengroetjes Cora
Tjeee wat heb je leuke dingen gekocht zeg!! prachtige ponsen! Leuk om je in het echt even gezien te hebben!! veel plezier met je nieuwe aanwinsten maar dat gaat je vast en zeker wel lukken!!
BeantwoordenVerwijderengaaf zeg! ik ga morgen! en ik heb er zin in!!!
BeantwoordenVerwijderenZo dat ziet er goed uit. Ik was vandaag ook geweest, en natuurlijk ook lekker geshopt.
BeantwoordenVerwijderenGr Linda
wooow wat een leuke spulletjes heb je gekocht, heel veel plezier ermee. Ben erg benieuwd wat voor moois je er mee gaat maken.
BeantwoordenVerwijderenGR Joyce
wouw marley wat een super gafe spullen:D:D:D::D:D:D
BeantwoordenVerwijderenben heel erg nieuwschierig wat voor moois je hier weer mee gaat maken:D
liefs chantal
Hey Marley,
BeantwoordenVerwijderenWat een super leuke dingen heb je allemaal gekocht vandaag :D
Ben heel benieuwd naar je kaarten ermee... die worden vast ook weer geweldig!
Leuk je even gezien/gesproken te hebben ;-)
Liefsss Jenine
Wat heerlijk Marley...en nu mooie kaarten er mee maken niet?!
BeantwoordenVerwijderenWow wat een prachtige dingen heb je gekocht en zoveel !!!
BeantwoordenVerwijderenHeerlijk hoor ben benieuwd wat je allemaal voor moois gaat maken.
Veel crea plezier toegewenst Marley.
Groetjes Jannie
Wauw! Wat een prachtige spullen heb je gekocht! Altijd zo heerlijk om te zien... Geniet er maar lekker van en maak er veel moois mee!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Loes
wow je hebt jezelf goed verwend zeg.
BeantwoordenVerwijderenwat een mooie spulletjes allemaal.
daar gaan we zekers weer vele mooie dingen van zien.
grtjss
Wow, da's een boel zeg. Moet ik zaterdag nog wel gaan of heb jij alles gekocht...??
BeantwoordenVerwijderenJe hebt toch nog wel wat voor ons overgelaten he? Ik ga zaterdag samen met mijn moeder. Heb er echt zin in.
BeantwoordenVerwijderenJij hebt superleuke dingen gekocht. Veel mooie ponsen... Gaaf!!!
xxx Anne-Marije
joh heb je nog iets overgelaten voor ons, weet niet of ik morgen nog wel moet gaan hihi, veel plezier met je super aankopen
BeantwoordenVerwijderenohhh heerlijke spulletjes hoor, ook ik kon het niet laten om dit uitstapje voorbij te laten gaan en ga dus ook zaterdag, kijk er nu al naar uit! geniet van je aankopen meis!
BeantwoordenVerwijderenliefs
Whaaa! Nu wil ik ook en het lijkt erop dat het me zaterdag niet gaat lukken (nog zo mijn agenda vrij gehouden, maar soms komen er dingen tussen waar je niet onder uit kunt...). Zie ik daar nou ook een flesje glimmermist staan....? ;-)
BeantwoordenVerwijderenWauw super gaaf!
BeantwoordenVerwijderenBen benieuwd wat ik allemaal in augustus tegen kom!
Liefs Ida
wauw Marley, wat een ponsen , geweldig
BeantwoordenVerwijderenen mooi Papier , en lintjes en kant, wow wat een mooie spulletjes allemaal, en nu is je portemoneetje zeker leeg, hahha, maar kan je wel weer lekker knutselen
groetjes andrea
Zooo, jij hebt leuke spulletjes gekocht!! Ben benieuwd naar de creaties die je er mee maakt. Ik heb je niet gezien trouwens...was er namelijk ook vandaag.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Nicolet
Hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenwat een leuke spulletjes heb je gekocht!
Die vlinderpons is heel leuk, ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken ;)
Ben vandaag ook geweest, maar heb je niet gezien.
Maar het was dan ook redelijk druk en had veel ook voor al dat mooie papier dat er te zien was :D
Hihi, misschien volgende keer!
Groetjes Anneke
Zo jij bent lekker bezig geweest zeg, (heb je nog wat overgelaten voor mij) Ik ga morgen.
BeantwoordenVerwijderenVeel plezier met al die mooie spulletjes!
Liefs Martha
zier er super uit allemaal. je spaar geld is nu op zeker hihi heerlijk he
BeantwoordenVerwijderenGr Gusta
Wow! That is a lot of stuff. Waiting to see you use them. :-)
BeantwoordenVerwijderenZOOO jij verveeld je dit weekend niet hihi veel plezier met je aankoopies, mooie dingen hoor groetjes xx christa
BeantwoordenVerwijderenzooo wat een super mooie spullen. jij kun helemaal je eigen storten op nog meer mooie creaties te maken.
BeantwoordenVerwijderengroetjes sandra
Zo zo jij heb je lekker uitgeleefd zeg op de beurs, super mooi spullen heb je gekocht en nu nog mooiere creaties maken....
BeantwoordenVerwijderengroetjes Gea
Ohhhhhhhhhhh wat een leuke dingen heb je allemaal gekocht. Veel plezier ermee.
BeantwoordenVerwijderengroetjes linda
Lekker toch om jezelf zo te verwennen! Veel plezier met je nieuwe speelgoed!
BeantwoordenVerwijderenzo jij hebt je eigen lekker verwend zo te zien
BeantwoordenVerwijderenveel plezier ermee
gr jacinta
Wauw.....prachtige spullen heb je gekocht!!
BeantwoordenVerwijderenwe zien er wel weer wat moois mee voorbij komen!
groetjes
Neline
Hoi,
BeantwoordenVerwijderenHeb je niet gezien geloof ik haha het was soms best druk zeg!!
Dacht dat ik wat gekocht had maar jij hahaha wat super gaaf zeg!!
Heel veel leuke dingen hoor meid, volgende keer hoop ik veeeeel geld te hebben haha kan ik ook flink shoppen.
Groetjes marianne
Mooie spullen Marley! Ik ga morgen naar de KGKD :)
BeantwoordenVerwijderenLiefs Cheryl
Wow Marley, looks like you had a good spend. Enjoy your new stash!
BeantwoordenVerwijderenClairexx
Wow wat een gave spulletjes! Jij hebt zeker lekker geshopt! Prachtige ponsen en papier. Ik benieuwd wat je er alemaal mee gaat maken, kom maar op met die kaarten...
BeantwoordenVerwijderengroetjes, Anita
Amai, jij hebt inderdaad heel goed geshopt !^^
BeantwoordenVerwijderenDe spulletjes zien er geweldig uit. Prachtig papier en leuke ponsen. Veel plezier ermee!
Groetjes, Myriam
Ha Marley! Dank je wel voor je lieve reactie op mn drakenkaartje! Ennuh....wat heb je mooie spulletjes gekocht! Benieuwd wat voor moois je daar allemaal mee gaat maken!
BeantwoordenVerwijderengroetjes,
Debbie
hey Marley
BeantwoordenVerwijderenIk zit hier half kwijlend vol bewondering naar de ponsen te kijken. Wat een prachtige aanwinsten :)
Groetjes Monique
wowwwwwwww Marley. je hebt je lekker uitgeleeft vandaag! Gave spullen heb je gekocht zeg.
BeantwoordenVerwijderenIk ga morgen, samen met m'n schoonzus:D
Ooooo wat een leuke spulletjes allemaal... Geweldig!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Francis
zo dat ziet er goed uit zeg leuke spulletjes.
BeantwoordenVerwijderengroetjes
daantje