Pagina's

donderdag 18 maart 2010

Magnolia Pasen



Hoi dames,

Hier een kaartje met de nieuwste magnolia paas collectie, is het geen schatje?
Ik heb haar ingekleurd met de copic markers en de kleurnummers kan je onderaan vinden.
Het papier is van Basic Grey; Kioshi een nieuwe prachtige lijn!
Ik heb roosjes in de hoekjes gebruikt, plakparels, de blaadjes zijn geponst met de Martha Stewart pons.
Ik heb swirls (Creatables) onder de afbeelding vandaan laten komen, vond dat wel een leuk effect geven, op de swirls ook plakpareltjes! Dan nog een kantje met pareltjes erop.. natuurlijk stickels!

Ben weer benieuwd wat jullie er van vinden, bedankt voor alle reacties; waardeer het enorm!

Liefs, Marley

--------------------------------------------------------------

Hi Lady's

This time a card with a stamp from the newest magnolia collection;happy easter!
I coloured it with my copic markers and you can see the colournumbers below.
The papers are from basic grey; Kioshi, I love this new line!
Some roses, pearls, the leave is punched with the Martha Stewart punch..
Some swirls (creatables) by the image, thought it give a nice effect! some lace and ofcourse; STICKELS!

Hope you like my card and feel free to leave a comment; I really appreciate it!

Big hugs Marley



36 opmerkingen:

  1. wouw marley
    wat een super leuk kaartje
    echt super
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een schatje!!!
    En idd heel leuk papier zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooooooh! she is soooo cute Marley! I love your colouring so much! This is really beautiful!
    Hugs
    Nicola

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is erg mooi meid!
    Super afdrukje heb hem oom echt geweldig lief!!
    Mooi gedaan.

    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje is dit.Lief stempeltje ook. En erg mooi ingekleurd vind ik.Groeten Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marley,

    Prachtig! Lijkt me toch ook wel wat die copics. Maar ja ben aan het prutsen/oefenen met distress inkt en alles kan niet volgens mijn portemonnee, maar wie weet ooit.

    Groetjes en een fijne dag.
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Marley!

    Mooie kleuren en een super stempel!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vindt haar toppie marley
    Heel erg mooi gekleurt ook

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje! Die nieuwe Magnolia's zijn erg leuk zeg.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Marley, Super adorable card. I really love this image and love what you did to the eggs. Beautiful card. ~Chelsea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtig mooi kaartje weer.
    lief zeg die stempel,heel mooi papier,en wederom
    perfect ingekleurd.


    grtjss

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marley,
    het is een prachtig paaskaartje!
    En zo mooi weer ingekleurd ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een lieverd is dit op die prachtige vrolijke kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is ze lief en mooi geworden zeg!

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hee, dit is inderdaad een erg gave papierlijn! En een leuk kaartje heb je er weer mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje! Zoals we van jou wel gewoon zijn. ;)
    Het papier van Basic Grey vind ik altijd wel leuk. Het stempeltje is mooi ingekleurd.
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuk kaartje

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattig kaartje!

    Groetjes, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Genoten van je heerlijke kaart!!

    Liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hij is superrr!!!
    Heerlijk de paaseitjes bling-bling!
    Super ingekleurd ook.

    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a gorgeous card Marley, you have coloured Tilda beautifully!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super mooie kaart die nieuwe stempels zijn erg mooi
    Je hebt het ook mooi ingekleurd
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi Marley je kaartje is weer een toppertje.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een heel leuk en mooi kaartje Marley. Prachtig ingekleurd.
    Prettig weekend alvast, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt zeg helemaal leuk.
    groetjes
    Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hoi

    wat een mooi kaartje !!

    leuke stempel!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Awww Marley this is adorable....LOVE the new image and your colouring if fab! Gorgeous card! bx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gorgeous card Marley

    thank you so much for joining in with my Candy, I have even more up for grabs! Please pop over and take a look : )
    love emma xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hi Marley! Thank you for your nice comment on my blog.. Your cards are wonderful, the colouring is just superb! I like the way you've taken a picture of the Copics to show how you did it, that's a very good idea. We've had lots of Dutch shops order our stamps from us recently, so hopefully you might see some near you soon! Dulcie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schattige paaskaart hoor Marley!

    Bedankt voor je complimentje op mijn blog, en om je vraag te beantwoorden; het papier is een ouwetje van graphic 45 uit de baby to bride collectie.
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Marley, Hij is geweeeeldig!

    Groetjes,
    Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Absolutely beautiful Marley. Heel pragtig hoor! Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  33. A really beautiful card Marley, such a delightful little Tilda image and beautiful DP you have used :) Donna x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley