dinsdag 13 oktober 2009

For you!



Hoi Dames,
Hier weer een kaartje vanuit mijn kant.
Heb gebruik gemaakt van een stempel van C.C designs: Sweet kiki la rue.
De stempel is ingekleurd met de copic markers.
Het papier is van my minds eye.
De roosjes en de pons die ik in het papier met de bolletjes heb gebruikt kan je krijgen bij Annette's Creafarm..
De swirl is van basic grey!
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden..
xxx Marley

Hi Lady's
Here's another card from me.
The stamp is from C.C Designs: Sweet kiki la rue.
The paper is from my minds eye.
The roses and the punch I used on the paper are from Annette's Creafarm.
The swirl is from basic grey!
Hope you like it and feel free to leave a comment.
xxx Marley

46 opmerkingen:

  1. wauw! je hebt de smaak goed te pakken met kleuren :) mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk Marley!! Het zijn ook prachtige kleuren!

    Groetjes, Loes

    ff tsjekke of je mijn mailtje ontvangen hebt: heb je dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een felle kaart, maar ik hou wel van die kleuren. mooi ingekleurd.
    grtz Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. As always your card is awesome my friend... hope your back is feeling a bit better.

    Hugs
    Adele

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schatje... EN nog bedankt voor je tip voor de stress inkt. HEt scheelt €40.00 met de goedkoopste in nederland... Dat is heel veel geld... Super van je.. dank je wel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo marley
    wat een gave kaart heb je gebruikt
    en dan die bloemen en roosjes GEWELDIG
    echt heel mooie
    moet ook maar eens op zoek gaan naar de roosjes
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hij is weer erg mooie geworden marley

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alweer zo een super mooi kaartje Marley.
    Zou je mij misschien willen vertellen wat je met distress inkt kan doen?
    En had gelezen ergens dat je een adres weet in amerika wat voordeliger is om dat soort materialen te bestellen?
    Misschien wil je me dat in een persoonlijk bericht sturen?
    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marley

    Wat een schitterend kaartje is dit!!
    Je hebt het heel mooi gekleurd zeg...prachtig gedaan hoor!!
    groetjes Marijke
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtig kaartje is dat geworden zeg

    geweldig

    groetjes jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is ook echt weer een schatje!!! en ben gek op dat papier van MME, zooo leuk.

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super kaartje hoor heel mooi xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hello Marley. This is SIMPLY STUNNING. Love it. Great colours.
    Love Sandra xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey meis!!!

    Wat een super schattig kaartje alweer!
    Echt een beauty!
    Maar wat lees ik? Last van je rug? Das niet zo goed. Ik hoop dat het snel beter gaat.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kiki is so cute! I love how bright and uplifting your creation is! Those papers are gorgeous:) Your colouring is fab as always! Thanks for visiting me at my blog and the kind words you leave-means a lot:) Love Rowena

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik vind hem prachtig mooie kleurtjes en een leuke stempel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kleurtjes! En dat inkleuren doe je echt super!

    Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk kaartje weer! Lekker fris, voelt nog zomers aan, maar das juist heerlijk nagenieten!

    Liefs,

    Mélanie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous card hun, love the sweet image and the colours you have chosen are delish!
    Hugs Tab xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super cute Marley and love your colouring and pretty pearl detail, Big Hugs, Nikki x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful card Marley, such lovely, bright, vibrant colours and the pearly swirl is so pretty :) Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi Marley thanks for visiting my blog and becoming a follower. I love your card, its so beautiful!
    Hugs Lynsey:)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een lieverd prachtig in die kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This is adorable!! I love how you colored her and the great layout you used for your card!! Pretty embellishments too!
    Hugs
    Jodi

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Erg leuk kaartje Marley en je hebt de haten werkelijk prachtig ingekleurd!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een geweldig leuk en prachtig kaartje, Marley! Mooie kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Erg mooi en vrolijk.
    En modern en toch sjiek.
    groetjes tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Really sweet hun i love the colours you have used and the swirl looks fab hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik wilde je graag uitnodigen voor mijn nieuwe blog candy,ik ga 3 digitale stempels weggeven.
    Ze zijn uniek en door mijzelf getekend dus ik hoop je te zien op mijn blogje :)

    groetjes Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuk en vrolijk kaartje weer. Het kleuren gaat je goed af zo te zien.
    Liefs Paula x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi

    super mooie kaarten heb je, bedankt voor je tip van de stickles op men kerstboompje, dat ga ik zeker eens proberen

    groetjes Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi!

    ik vind je kaartje echt schitterend, leuk met die swirl!!

    groetje smildred

    BeantwoordenVerwijderen
  33. echt super leuk!!!!!!!!!!!!!!
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Marley
    Wat een mooi kaartje.
    Hele mooie kleurtjes.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  35. hoi marley, allereerst bedankt voor de reactie op mijn kaartje! ik moet zeggen dat ik jou creaties ook geweldig vind hoor!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Marley, er staat iets leuks voor je op mijn blog!
    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  37. She's so sweet Marley, and I love the papers!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Marley er staat iets op mijn blog voor je


    groetjes ILonka

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hey Marley,
    Mooi papier en fraai ingekleurd!
    xXx Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hi Marley,
    Prachtig kaartje!Heel mooie kleuren!
    Liefs
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Mooi kaartje! Lekker fleurig, daar houd ik wel van.

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hey Marley !
    Leuk zijn die stempeltjes he ;)
    Mooi kaartje heb je ermee gemaakt hoor!

    Liefs, Nyna x

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wo Marley this is gorgeous hun, I love the design papers and that image is so so cute, wonderful colouring too hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hi Marley
    Gorgeous card, I love the image and colours too.
    Hugs Emma x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley