Pagina's

zondag 25 oktober 2009

You're so sweet



Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaart en voor het medeleven over mijn rug. Ik moet zeggen dat het nog niet echt beter gaat, maar dat komt vanzelf wel hopelijk!
Er zijn nu 104 volgers, dus de candy komt eraan! hou mn blog dus goed in de gaten.
Just magnolia heeft een leuke sketch die ik gevolgd heb. De stempel is dus van magnolia ingekleurd met mijn copic markers!
Het papier is van basic grey, mijn favoriete lijn: Lemonade!
Het lint heb ik op de beurs gekocht. De plakparels zijn van kars en de bloemen komen uit de emmer; Bucket of blooms.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Liefs, Marley

Hi lady's
Thanks for all your lovely comments on the last card and feeling with me about my back.
I got 104 followers now, so the candy is coming! Just magnolia got a great sketch wich I followed. The stamp is from magnolia coloured with my copic markers.
The paper is from basic grey, my favourite line; Lemonade!
The ribbon is from a crafty fair and the flowers are from bucket of blooms.
Feel free to leave a comment.
Hugs Marley


31 opmerkingen:

  1. ik vind hem gewoon weer super lekkere kleurtjes echt prachtig weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Marley. A beautiful, colourful card, just adorable. Take care.
    Love Sandra xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Meid

    ook deze is weer helemaal super,
    En idd ik vind het papier ook helemaal geweldig,
    Balen dat het nog niet echt beter gaat met je rug
    liefs sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lekker vrolijk kaartje, krijg spontaan zin in ijs haha, prachtig gedaan en veel beterschap met je rug

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is een hardstikke luek kaartje en je wordt er steeds beter in he ,in het kleuren met de copics,ze staan ook hoog op mijn verlanglijstje maar ik vind ze wel duur hoor, en het kleuren met de derwent vind ik ook nog zo leuk, maar tis een toppie kaartje hoor, en heel veel sterkte met je rug meid, doe maar kalm aan, en fijne vakantie he deze week XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi meid!!!

    Hij is weer geweldig!! Altijd zooo leuk om naar je creaties te kijken!!

    Oh en zie dat je meer dan 100 volgers hebt, GEFELICITEERD!!!!

    En veel beterschap met je rug trouwens. Echt beroerd zeg!!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke vrolijke kaart Marley!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een erg leuk kaartje.
    Ik heb nog wel eens moeite met de goeie kleurencombinatie te vinden van het papier met het plaatje.
    Maar jij doet dat elke keer toch zooo gaaf!!

    Liefs Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo marley
    wouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat een gave kaart heb je weer gemaakt

    en natuurlijk GEFELICITEERD met je 104 volgers
    toppie hoor
    ga zo lekker door
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Marley weer een super gaaf kaartje en mooi papier.
    liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hey marley
    heel erg bedankt voor je fijne reactie op mijn blogje
    dit is wel een leuk vrolijke kaartje
    groetjes natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schatje zeg
    en die kaart die je gisteren maakte is ook geweldig mooi geworden

    groetjes jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. She looks fab your doing great with the markers, i love the papers on this one too, big hugs pops x x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marley, wat leuk dat je op mijn blog bent geweest, bedankt voor je berichtje! Wat naar dat je zo'n pijn hebt aan je rug, sterkte en beterschap ermee en ik hoop voor je dat het snel wat beter gaat! Je kaart is erg leuk, vrolijke kleuren, yummie ijs! Je kaart hieronder is mooi! Wat een gave stempel! Ik kom zeker vaker bij je kijken!

    groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief en vrolijk kaartje Marley, weer helemaal super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. beautiful card Marley I love the glitter on the ice lolly hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marley,

    wat een lekker vrolijk spetterend kaartje is dit geworden, leuke sketch en zeker hoe je 'm verwerkt hebt. Gefeliciteerd met je 100+ volgers, op naar de 200 meid...
    Fijne herfstvakantie, hoop dat je lekker veel kan freubelen,
    groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A really beautiful card Marley, the papers are so pretty and I love your colouring of Tilda! I hope you aren't in too much pain today with your back...hugs :) Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. She looks gorgeous Marley and I love your colouring. Hope you have had a good day!!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat maak jij een mooie kaarten! bedankt voor je bezoekje bij mij, ii kom zeker nog vaak bij jou kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een heerlijke kleuren zeg, schitterende kaart.... Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow! What a stunning card Marley, love the sparkly lolly, looks good enough to eat!
    Love Becky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi marley, wat een schatje weer!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  24. heel leuk kaartje, Marley, mooi papier!
    bedankt voor het bezoekje en je leuke reactie op mijn blog!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. beterschap en een prachtig kaartje
    creatieve groetjes van Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh whar a lovely happy card this is, love the papers and the fab bright colours
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lovely card Marley, I love the papers you've used and the image is great too.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gorgeous card, hun, love your take on the sketch and the image is adorable!
    Hugs Tab xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley