zondag 4 oktober 2009

Winter card



Hoi allemaal,
Vandaag een kaartje gemaakt, lekker winters!
Lelo Design heeft een oproep voor gast designers voor de maanden; Oktober, November en December.. voor meer info kijk even op hen blog, je hebt tot morgenavond de tijd! de opdracht is om een winter of halloween kaart te maken.. deze kaart stuur ik in, want niet geschoten is altijd mis Lelo design
Het stempeltje is van the greeting farm van de set; Rain Snow Shine..
Het papier is van de nieuwe lijn van BG; Eskimo kisses..
Qua aankleden heb ik de kaart vrij rustig gehouden, omdat ik het papier erg mooi vind en ik hem zo wel tot zijn recht vond komen, zonder al te veel embellie's..
Wat ik wel heb gebruikt zijn stickels! Veel stickels op de afbeelding.. Kant wat ik heb gekocht op de beurs in Den Bosch.. Plakparels van BG en ijssterren. De parels en de ijssterren zijn verkrijgbaar bij Annette's Creafarm zijn de ijssterren niet mooi? Ik vind ze in iedergeval geweldig, ze zitten in een pak van 6 stuks. Zilvere en doorzichtige, super gaaf!
De stempel heb ik ingekleurd met copic markers..
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Bedankt voor het kijken.
xxxx Marley

Hi lady's..
Today I made a winter card.
Lelo design is asking for a guest designer for the months: Oktober, November and December.. The deadline is tomorrow! You have to make a winter or halloween card.. So this card I will send to Lelo Design.. it would be great! For more info and details check out their blog Lelo design
Back to my card.. the stamp is from the greeting farm set: Rain, snow, shine! I just love this set.. The paper is from the new line from basic grey: Eskimo kisses..
I didnt use much embellie's cause I think the paper is so beautifull.. I did use a lotttt of stickels on the image! I just love them! The lace I bought on a crafty fair.. The pearls are from basic grey and the snowflakes are from Kars, aren't they lovely? You can find them at Annette's Creafarm
I coloured the image with the copic markers.
Feel free to leave a comment.
Thanks for visiting my blog
xxx Marley

48 opmerkingen:

  1. Wow this is fabulous!!!
    So beautifully coloured and such a gorgeous image!
    Love your beautiful papers and your lace is so pretty!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi meis!!

    Wauw wat is je kaartje mooi geworden zeg!!
    Echt super!!
    Ben vandaag zelf niet meer aan het knutselen gegaan, heb mn beestjes wat extra aandacht gegeven. Maarr...nu ik weer wat meer vrije tijd heb (zal niet lang meer duren) ga ik mn tijd benutten met o.a. kaarten maken. Dus je kunt nog wat van me verwachten.

    liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Marley,

    leuke kaart heb je gemaakt en succes met de design call!!
    ik zal voor je duimen.

    Liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card Marley, such pretty colours and beautiful colouring....good luck with your entry for Lelo :) Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. meid, hij is echt weer geweldig!!! wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Marley! Prachtig ingekleurd (ik blijf het zeggen....) en wat een mooi kantje!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een snoepie, maar ik vind de stempels van the greetings farms zowiezo super.
    Ik wens je veel geluk bij LeLo.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. whow ze spettert zo van het scherm af, schitterende kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind je kaart schitterend en je ijsster ook prachtig en veel succes he

    BeantwoordenVerwijderen
  10. lovely card, i used this one too, GDT carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig zeg!!! en dat papier is zooo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leukerdje zeg! Gaaf stempie!
    En wat leuk gedaan met die glittertjes.

    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi honey you have coloured her just perfect i love your layout and your snowflakes are fab, hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautifully done! She looks so cosy - roll on winter! Or perhaps not, lol!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Marley, your card is gorgeous, love the papers and your colouring is beautiful. Good luck with the guest designer post
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig is ie geworden!! Mooie papierlijn.

    liefs, Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Marley, your snowflakes are amazing! I love how sparkley they are. Good luck sweetie with the GD spot. They would be crazy not to pick you! Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Marley wat is dit weer mooi, met die glitters en
    leuke stempel.
    Veel succes en ik hoop voor jou dat het lukt bij Lelo.
    Fijne dag liefs Paula xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat heb je er weer een leuk kaartje van gemaakt zeg,heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi Marley, what a beautiful card, the colour remind me of cotton candy... very pretty.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi kaartje hoor, het complete plaatje is super, ik hou wel van die felle kleurtjes, en die mouwtjes zijn zo leuk! :D

    Ook mooi ingekleurd btw!!
    liefs, karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooi weer zeg, toevallig ben ik ook met dit afdrukje bezig en ze is bijna klaar, goed gedaan hoor en succes met desigener worden xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een prachtige kaart! die ijssterren zijn inderdaad super!!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat 'n mooie winterkaart.
    Een hele mooie stempel, en rustig is ook op z'n plaats bij dit dametje.
    groetjes tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Adorable card, wonderful sweet Miss Anya

    BeantwoordenVerwijderen
  26. What a fabulous colour scheme you have used on here, a stunning card dear I just love that image
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Marley
    Wat een mooi kaartje.
    Mooi ingekleurd en mooi papier.
    Ik zal voor je duimen.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hij is weer geweldig mooi geworden zeg
    en dat papier is ook heel mooi

    groetjes jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Marley het is echt een prachtige kaart! Dat kleurgebruik en ook nog eens die glitter, super mooi!!

    xxx

    Mélanie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. WOW... Stunning Marley. you amaze me with every card.

    Hugs
    Adele

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het is een plaatje, wat mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Nou Marley, mooi is ie zeker! En ik zie al, weer een verslaafde wat copics betreft ;)
    Ik zal voor je duimen, wat Lelo design betreft, maar als ze je niet kiezen zijn ze gek :P

    xxx Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hai hai Marley, nou ze is helemaal geweldig hoor meis......helemaal supers, wat een lieffie he het stempeltje ...wow..thanks voor het delen hoor Marley.
    Veel liefs Terry

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Geweldig kaartje, prachtig papier en mooie details zo met die sneeuwvlokken en halfpearls.

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooie kaart! Die stempel van dat meisje wil ik ook al heel lang. Als het goed is ontvang ik haar eindelijk na lang wachten. Bedankt voor je reactie op mijn blog!

    Groetjes, Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige kaart , alles vind ik er mooi aan .

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een schattige kaart, ik vind hem prachtig!!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  38. beautiful card Marley, I love the miss anya image hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hi Marley, can you please email me one more time. here is my email: crafty.pieces@gmail.com

    I'm sorry, but I never receive your email.

    Congrats on winner, and I love your blog! :)chelsea

    BeantwoordenVerwijderen
  40. a gorgoeus card Marley.. fab image and detail.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gorgeous card hun, love the sweet image and all the embellishments are perfect!
    Hugs Tab xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  42. This is beautiful Marley, I love the sparkly snowflake and the blending on Anya's hair is fantastic!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oh Marley this is soooo cute!!!! Love it!! The image is so sweet...
    hope your day has been great!!
    hugs, janny

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Marley wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt met prachtige kleuren.
    En je hebt ze ook zo mooi ingekleurd.
    Bedankt voor je lieve beterschaps reactie op mijn blog.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  45. hoi marley, prachtige stempel en een prachtige kaart!! je maakt echt hele mooie kaarten!!

    Liefs winnie

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley