Pagina's

zaterdag 24 oktober 2009

Hilda snowboard!!



Hoi dames,
De herfstvakantie is voor mij begonnen! Eventjes niet aan school denken en dus meer tijd om kaartjes te maken! Gister was ik naar de therapie gegaan en het is nog steeds niet beter met mijn rug (door het auto-ongeluk) hij heeft nu heel mijn rug ingetaped om te zorgen dat de spieren op hun plaats blijven en hopelijk zo de pijn verminderd, helaas moet ik zeggen dat de pijn steeds erger wordt (net in de herfstvakantie) balen!! maar goed.
Dit is dus mijn nieuwe kaartje; Hilda op het snowboard.
Ik vond het zo'n grappig stempeltje! Ik heb haar ingekleurd met de copic markers en de achtergrond geairbrushed! Ik vind het een beetje een effect geven alsof ze in de wolken is!
Het papier is van My Minds Eye.
Het leuke bloemetjes lint komt bij Annette's Creafarm vandaan, erg leuk! Ook is het leuk om ze los te gebruiken in plaats van lint, zoals ik in de hoekjes heb gedaan.
Voor de rest is mijn kaart vrij rustig gehouden, want heb de sketch gevolgd van A spoon full of sugar
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.. ennn 99 volgers al! Nog 1 en dan een leuke candy..
xxx Marley

Hi Lady's
Today started my fall vacation, finally no thinking about school and more time to make cards! Yesterday I went to therapy cause my back still isnt good (car accident) and he put tape all over my back to hold my muscels in place.. its hurts so much now!
I made this card with the motivet stamp: Hilda on the snowboard.. I think its a great and funny stamp.
I coloured her with my copic markers and airbrushed the background, gives a little effect like she is in the clouds..
The paper is from my minds eye.. the flowers are from Annette's Creafarm
I kept this card a little simple but I like it.. I followed the sketch from A spoon full of sugar
Feel free to leave a comment! and 99 followers; 100 followers = a great candy.
Much love, Marley

36 opmerkingen:

  1. hoi marley, ooo wat een supercute kaartje, ik word helemaal blij als ik die hyppo voorbij zie komen! ze zijn wel heel schattig die stempels!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh what a totally fabulous card!
    Love your gorgeous colours and such a wonderful design!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a real cutie your colouring is amazing
    linniexx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi meid

    wat heb je weer een mooi kaartje gemaakt zeg. Super leuk stempeltje, Heb er ook 2 in bestelling staan dus kan niet wachten tot dat ik ze in huis heb.
    Wel balen dat je zoveel last van je rug hebt.
    succes ermee

    liefs sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marleij, wat een super kaartje met een geweldige stempel. Jammer dat je niet alles kunt aanschaffen. Ik vind je blog erg leuk en volg je dus vanaf nu. Leuk dat ik nummer 100 ben. Een fijn weekend en beterschap.
    Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello Marley. What a lovely card, very colourful. I like using Copic pens too. Hope your back feels a bit better soon.
    Love Sandra xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje ...ze komt net uit de lucht gesprongen!Fijne vakantie en rust maar eens goed uit dat je je rug wat kan sparen!Het berste nog,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel goed gelukt die wolken zeg! Trouwens alles is heel erg mooi (zoals altijd weer he!). Nou, heel veel sterkte met je rug. Ik begrijp dat jullie herfstvakantie nu pas begint, die van ons is alweer bijna voorbij. Rust lekker uit en ga gezellig kleuren, hebben wij weer eens wat om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuk kaartje!! Die geairbrushte achtergrond is geweldig!
    Sterkte met je rug.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wa teen schitterend kaartje weer Marley!!
    Heel mooi gedaan hoor!!

    En sterkte met je rug...ik hoop dat je er baat bij hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind hem weer super marley en de stempel is kei cool

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje met de stempel.Heel erg gaaf hoor. Ik zie dat je nu ook 100 volgers hebt.Van harte gefelicteerd hier mee.
    Beterschap met je rug en geniet van je vakantie.
    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een geweldige kaart geworden. Super geheel.
    Prettige vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. zo hee die is mooi, goed ingekleurt zeg xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend kaartje weer Marley. Heel mooi ingekleurd en het stempeltje is fantastisch.
    Wat een prestatie meid in zo'n korte tijd al 100 volgers. Gefeliciteerd.
    Fijne zondag liefs Paula x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel veel sterkte hoor met je rug, vervelend zeg nu net met de vakantie... Je kaart ziet er prachtig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldige kaart Marley! Heerlijke kleuren en heel mooi ingekleurd!
    Beterschap met je rug! En een fijne vakentie!

    Groetjes, Loes

    Heb je vandaag mijn email ontvangen?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterend kaartje Marley, echt super!
    Fijne vakantie en veel sterkte met je rug.
    Liefs van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow Marley, this is just the coolest image of Hilda and you done a fab job colouring her in :) fab choice of papers too and the little flowers are the perfect embellies :) Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Its a gorgeous card Marley. Love the stamp. Hope you parcels turns up soon, we have had lots of postal strikes this week so it may delay you getting it, but tis on its way somewhere!!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wow Marley your card is gorgeous I love the image and you have coloured her perfectly, love the airbrushed background. I hope your back is better soon hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een knallende kaart joh super gemaakt die kleuren zo mooi vel,, ik wens je veel sterkte met je rug ,ik weet hoe het is om iets aan je rug te hebben veel beterschap meis xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Meid,

    Ik ben je 100 ste volgster geworden lol
    Gave kaarten zeg echt mooi!
    Ik ga dit weekeinde eens rustig jou mooie blog bekijken!
    Bij ons beginnen maandag de scholen weer en heb ik dus juist meer tijd om te knutselen lol,
    Groetjes annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een super leuk kaartje marley..
    ik hoop dat je een fijne vakantie hebt
    ondanks die pijn in je rug,ik hoop dat het snel op knapt.
    bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog


    liefs wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hallo marley
    wat een SCHITTERENDE kaart heb je gemaakt
    helemaal toppie


    nou een fijne vakantie
    even een weekje geen school
    geniet ervan


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Marley, Wat een schitterende kaarten maak je zeg... Ben gelijk maar volger geworden. Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh! It's a really funny card.
    Such a cute image and colours and papers are gorgeous.

    Hope, you feel better soon.

    Hugs,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. What a Brilliant card this is Marley just adore your wonderful colouring dear
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een heerlijke vrolijke kaart, prachtig is die

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hoi marley!!

    wat een prachtige kaarten :D
    dacht gelijk even kijkje nemen!!
    en ga je ook volgen. geniet van je vrije weekje!! en rustig aan met je rug!

    Xwinnie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow Marley, this card is great and it really made me smile, I love it.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley