Pagina's

maandag 19 oktober 2009

Hilda Bundled Up



Hoi allemaal,
Wat een drukte deze week! Gelukkig volgende week herfstvakantie, kan ik wat meer vrije tijd inlassen voor kaartjes maken.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor het trouw volgen van mijn blog! Al 91 volgers, echt helemaal top! Bij de 100 volgers ga ik een leuke candy weggeven, dus houdt het goed in de gaten.
Deze kaart heb ik gisteravond gemaakt en vond hem zelf best wel leuk geworden!
Ik ben helemaal weg van de motivet stempel, deze heet Hilda bundled up! Ik heb de oorwarmers en het tasje in 3-d gemaakt, niet helemaal geweldig te zien op de foto's. De stempel is ingekleurd met de copic markers, heb hier veel met schaduwen proberen te werken.
Ik heb gebruik gemaakt van my minds eye design papier (vraag me niet meer welke lijn het was) de gehaakte bloemetjes vond ik zo leuk en komen bij Annette's creafarm vandaan! De brads/studs die erin zitten vind ik zelf persoonlijk erg mooi!! Deze zijn ook verkrijgbaar bij Annette en kan je hier vinden.
Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden en laat gerust weer je eerlijke mening achter!
Liefs, Marley

Hi lady's!
It was a busy week for me at school.. I cant wait for the vacation next week, so I have more time to make cards!
I wanna thank you all for visiting my blog, 91 followers! Thank you so much.. I decided to give away a lovely blogcandy at 100 followers!
Yesterday I had time to make a card and I made it with the lovely motivet stamp: Hilda bundled up! I think she is so cute! The colouring is with the copic markers.. what do you think of the colouring?
The paper is from my minds eye, the flowers and studs are from Annette's creafarm
Please feel free to leave a comment!
Thanks for visiting my blog.
Hugs, Marley

51 opmerkingen:

  1. Marley,

    Wat een prachtige kaart in prachtige kleuren! Alles past zo perfect bij elkaar!!

    Groetjes,
    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hiya Marley, well done on your successful blog. You make lovely cards and this one is beautiful. I love the colours and embellishments. Hope you are well. My emails are playing up at the moment but will be in contact soon!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Forgot to say, I posted your images this morning so hope they will arrive soon though we are having postal strikes here in the UK
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi ingekleurd zeg! Een prachtig geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan. Dat harde rood is ook geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettende leuke en mooie kaart!
    Wat een prachtige herfstkleuren bij elkaar.
    Ben benieuwd wat je allemaal gaat maken als je vakantie hebt,ik kijk er al naar uit.
    groetjes tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hij is in een woord fantasties! prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart met prachtige bijeenpassende kleuren.
    Die motivetstempels zijn echt leuk.

    grtz Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gewoon weg super het is net een klein scilderijtje echt heel mooi ik wou dat ik dat kon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marley

    Wat een geweldig super mooie kaart!
    Leuk zijn die motivet stempels idd he.
    Die kleuren zijn echt heel mooi zo.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie felle kleuren marley super kaart, ene scrapze deze herfstvakantie groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is een toppertje Marley! Wauw wat schitterend past alles bij het papier! Eh... welke lijn is het van mme? (Hihihi grapje...) En de schaduwen zijn ontzettend goed gelukt!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marley, mooi ingekleurd. Leuk kaartje vooral met die gehaakte bloemetjes erop.

    Theaxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hij is erg rood,maar wel super leuk gedaan weer hoor marley.
    ben benieuwd hoe dan je creaties volgende week weer zijn :p

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marley ,

    ze zijn weer prachtig je kaartjes !!!

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super gaaf kaartje, mooie kleuren en geweldige bloemen!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hij is supergaaf, marley!
    en bedankt voor de leuke reacties op mijn blog!!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een super mooi kaartje zeg. En die stempel helemaal geweldig,

    Nog bedankt voor je lief berichtje op mijn blog

    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is beautiful Marley!! Love your choice of dp, your gorgeous coloring and embellishments. Too cute!!
    hugs,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hai Marley, wat een geweldig mooi kaartje heb je gemaakt zeg meis..supers hoor en dan zegt ze tegen mij dat ik mooie kaartjes maak hihihih grapjas...jij maakt ook geweldige kaarten hoor meis petje af...veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  21. This is a beautifully colored image!! I love the papers you have to match her too!
    Hugs
    Jodi =)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Stunning card Marley, such elegant papers and the little crochet flowers are perfect :) Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fabulous card sweetie, love those papers and wonderful details, your colouring is brilliant too x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Marley, THIS IS SO CUTE!!!!!!!!!!!!!!!!! love it..

    I have not had time to get your images out to you just yet and I am leaving in the morning for a week but when I get back I will get a papckage sent out..
    hugs, janny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk kaartje heb je gemaakt Marley. Ik vindt de stempel ook erg schattig. Mooi geheel.
    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een hele leuke kaart! Grappige stempel en mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. marley, ik ga je volgen dan ben je zo aan de honderd!!!!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een ontzettend leuk en mooi kaartje!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hij is geweldig mooi geworden zeg
    en kijk eens bij je volgers nu zijn het er al 93 op naar de 100

    groetjes jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Marley
    Je kaartje is erg mooi.
    Mooi ingekleurd ook.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow what a fabulous card dear, love the crochet flower
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. What a little cutie i am loving your colour choices and design detail
    luv
    linniexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. hi Marley... so glad to see you back on the blog. Love your card its really cute..

    luv
    Adele.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hello Marley, what a fantastic colourful card, your colouring is fantastic, I love it. I adore the flower, really sets your card off. Thank you for your messages on my blog.
    Love Sandra xx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hey meis!!!

    Wauwie!! Wat een CUTIE!!! Echt super lief is deze kaart weer.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een droppie van een kaart zeg. Erg leuk joh.
    groetjes,Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Marley, this looks like it will just pop off the page!!!!! The coloring is drop dead gorgeous!!!! wowza! I love the poinsetta looking flower in the corner too, such a beautiful touch. I hope you have a wonderful week!!! Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een schatje Marley! En wat is je inkleur werk vooruit gegaan!! Dat heb je he als je een tijdje slecht blogt. Ik kwam er ook tot mijn schrik achter dat ik nog helemaal geen volger ben, daar heb ik gelijk verandering in aangebracht dus je bent in ieder geval weer een stapje dichter bij de 100. Met mij gaat trouwens alles prima hoor, energie is weer bijna op oude peil en ik heb er weer zin in :). Hoop dat met jou ook alles een beetje beter gaat. Mail je snel weer!

    xxx
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gorgeous card Marley, love your beautiful colouring and the papers are so pretty. Hugs Nikki x

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hi Marley

    Thank you for your lovely comments on my blog - I really do appreciate them.

    I just love your card. Love the image you have used and those gorgeous papers too. The BG papers have mixed well together.

    Hugs,

    Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oh wow that is gorgeous, I love the colours and the fab crochet flowers. The bling in the flowers is inspired! Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hi Marley
    Hihi deze image maakt me altijd aan het lachen, super cute! En ook heel mooi ingekleurd.
    Yvonne x

    BeantwoordenVerwijderen
  43. marley wat een plaatje, mooie bloem , leuke afbeelding, leuke bling alles leuk, je begint echt heeel erg goed te worden
    lief stef

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een leuk kaartje, Vooral die nijlpaard is super leuk.
    Ben gelijk maar een volger geworden.
    Groetjes Gwen

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Gorgeous card Marley. Love the image you've used and the colouring also. Hugs Michele x

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gorgeous card here, the image is just so super cute i love the embellies too, very gorgeous hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Lekker felle kaart! Prachtig hoor :D
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Marley het ziet er super uit. De kleuren en het papier, een mooi geheel bij elkaar.
    liefs Paula x

    BeantwoordenVerwijderen
  49. beautiful card Marley love the colours and the cute image hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi Marley
    Super mooi kaartje heb je weer gemaakt hele mooie kleuren en het papier is ook erg mooi¨
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley