Pagina's

zaterdag 3 oktober 2009

Happy Birthday





Hoi allemaal,
Gisteravond nog een kaartje gemaakt.. ik vond dit stempeltje zo leuk en had hem al een tijd liggen, dat ik hem nu toch echt wel wou gebruiken.
Hij is van the greeting farm: Birthday Anya..
Ik heb hem ingekleurd met de copic markers.. ik wou eerst niet aan de copics beginnen, maar ik ben er nu helemaal weg van!
Het papier is van My minds eye.. wat dew drops gebruikt en de bloemen uit bucket of blooms met daarin shimmer brads.. het lint weet ik niet meer waar het vandaan komt (ligt hier allemaal los in een bak) Ook heb ik gebruik gemaakt van een Spica pen.. dat is een pen waar hele fijne glittertjes in zitten, je krijgt een heel subtiel laagje glitters.. met de stickels krijg je vaak een wat dikkere opliggende laag glitters.. bij de close up zal je het beter kunnen zien (op het strikje en op de taart) Ook heb ik de stempel op glue dots geplakt, zodat het een beetje een 3-d effect geeft. Ook dat is beter te zien op de close up.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en geef gerust weer je eerlijke mening..
xxx Marley

Hi lady's..
Yesterday evening I found time to make a card.. I just love this stamp from the greeting farm: Birthday Anya.. I have it a long time, so I decided to make a card with her.. The image is coloured with the copic markers.. first I didnt wanna start with the copics, but then I had a few copics and now I totally love them!! I do my best to colour it nicely, but it takes a lot of practice.
The design paper is from my minds eye.
I used some dew drops, flowers from bucket of blooms, shimmer brads, ribbon (I dont know where its from)
I also used a spica pen.. I think it gives a lovely effect.. you can see it better on the close up.. I glued the image with glue dots so it gives the image a little more dimention.. you can see that better also on the close up.
Feel free to leave a comment..
xxxx Marley


Close up:



3-D effect:

35 opmerkingen:

  1. this is so sweet, and you choice of colours are perfect (so is your colouring in)

    Hugs
    Adele.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey meis!!!

    Dank je wel voor je reactie!!
    Erg lief van je!

    En ik kan er weer niet om heen, wat een prachtige kaart is dit geworden zeg!! Echt super!!!

    liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk Marley! De lekkere knallende kleuren van het papier maken de kaart zo vrolijk!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje heb je er weer van gemaakt Marley.
    Superrr. Je bent ook al goed bezig met je copics, en het gaat al erg goed zie ik
    Ik wil er zelf ook niet aan beginnen, maar zie steeds meer mensen eraan verslaafd raken hihihi.
    Fijn Weekend!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marley,
    Erg he die copics??!!!
    Ze zijn echt geweldig!
    Ik ben ook overstag en vind t super!
    Je kaartje vind ik ook weer erg mooi geworden.

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn eerlijke mening??

    Een geweldig mooi kaartje met prachtige warme kleuren!!

    veel groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind hem heel erg leuk marley!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel knap gedaan en met die felle kleuren valt ze direct op.
    Kleur je het gezichtje met de airbrush?Hij is zo mooi egaal...en die dotjes op de rechter-en onderkant?Hoe heb je die gemaakt?
    Dikke proficiat voor het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hllo amrley

    ik vind hem GEWELDIG
    erg mooi gemaakt
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een fantastisch mooie kaart. Sprekende kleuren. Stempel is mooi ingekleurd.
    grtz Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een heerlijk vrolijk kaartje super en die kleuren toppie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een super leuke kaart zeg. echt leuke kleuren en die diepte erin..helemaal te gek
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Marley wat is het kaartje toch weer heeeeeel mooi geworden! Echt super hoe jij de stempels inkleurt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marley
    Een erg mooi kaartje met mooie warme kleuren
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een superkleurige kaart leuk die extra touch met de glittertjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wow Mrley, this is a really beautiful card, such a sweet image and fabulous papers :) Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marley, hier ben ik dan weer. Ik heb even de laatste kaartjes bekeken, en wat zijn ze leuk zeg. Ik zie je groeien in het maken van je kaarten , top...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtig gekleurd. mooie kaart. ik heb dit stempeltje inderdaad ook. kan ik ook wel weer eens pakken

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw mooi gekleurd zeg en vrolijke kleur, ik heb dit stempeltje ook. leuk om weer eens te pakken

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtig kaartje met heerlijk frisse kleuren.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een kleurrijke kaart, echt weer een schatje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Marley, als je de vorige reacties leest, weet je het al. Geweldig gekleurd, mooie diepte en mooi verloop van licht naar donker. De kaart springt van mijn scherm af.
    groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super mooie kaart!!!

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wow wow wow Marley this is gorgeous! I love that image hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. HAPPY CARD MAKING DAY!! I hope that you are having a great one and feeling creative. We have blog candy at my blog too! Come on in and take a look!

    Have a great day!
    Jessica Lynn

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Marley, dit knetterd van mijn scherm af, geweldig wat een kleuren.

    En die copics zijn idd errug verslavend, ga mijn collectie binnenkort maar weer uitbreiden, kom nog steeds kelurtjes te kort.

    gr Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. heeel leuk gedaan zeg marley..
    mooie kleuren,en mooi ingekleurd ook

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Marley,

    Dank je wel voor je reactie!
    Ik vind het wel leuk dat je me die tip gaf ;)!
    Ik werk nog maar een paar maanden met de coloursoft derwent kleurpotloden, dus is steeds even zoeken hoe ik ze t beste en mooiste kan gebruiken.
    Ohw ja kwam natuurlijk kijken naar je kaartje en die vind ik erg leuk!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een prachtige kaart weer!! super!!
    helemaal af en de kleuren spatten eraf!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gorgeous card, beautiful colours and wonderful sweet image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super gekleurd! Gaaf kaartje.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wow...I love this card...very nice)
    especially the girl and the cake on her head))

    BeantwoordenVerwijderen
  33. leukleukleuk! Hier word je als jarige toch supervrolijk van?!!

    xDebbie

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley