donderdag 17 september 2009

Geen internet en thuistelefoon / No internet and homephone

Hoi allemaal..
Vanaf gisteravond doet mijn internet een beetje raar. Dan doet hij het wel, dan doet hij het niet. Maar vanaf vandaag doet hij het dus helemaal niet. Ook onze huistelefoon is niet meer bereikbaar.
Contact opgenomen met onze provider, maar die vertelde dat het nog enkele dagen kon duren. Het zal denk ik dus pas na het weekend worden dat ik weer op de blogs kan.
Ik kan dus niet bij jullie reageren, zelf kaartjes plaatsen of E-mails lezen wat erg vervelend is.
Kan nu alleen maar hopen dat het ook opgelost wordt na het weekend en dan zal ik zsm weer een kaartje plaatsen en proberen de kaartjes die jullie afgelopen tijd hebben geplaatst van een leuke reactie te voorzien.

xxx Marley

Hi everybody..
Since yesterday evening my internet is doing strange. Than it works, than it doesn't work.. Today my internet and homephone is really dead.
I contacted my provider but they told me that it will take a couple of days to fix it. That will be after the weekend. So you understand that I cant leave any comments or read any emails.
I can only hope that my internet and phone will be fixed after the weekend. When it works again I will do my best to catch up with all your lovely cards, offcourse I will place my cards here also.
Hope to be back soon.
xxxxx Marley

11 opmerkingen:

  1. Hè wat vervelend Marley!!!! Ik miste je al! Hopelijk wordt het snel opgelost.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marley
    Dat is balen, en zeker nu het weekend er aan komt.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marley,

    Bedankt om mee te doen aan mijn 'summer candy'! Veel geluk!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Marley,
    Da's balen! Ik hoop dat het snel gefixt is voor je.
    Liefs,
    Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is balen zeg. Dat wordt verplicht afkikcken ;) Ik hoop dat dit weekend alles is opgelost.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Marley. will miss you and hope you back next week. Hope you have a fabulous weekend...

    Hugs
    Adele.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. aww Marley I hope you get your internet sorted out soon it's so annoying hugS Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi marley
    sorry zie nu pas het berichtje staan bij je chatbox
    nou 44 dat wordt veel want ik heb er een tijdje geleden ook nog besteld en die komen eraan
    ik ga even aan mijn zus vragen of zij het overkan maken naar je want dat is makelijker en dan laat ik het je wel weten
    ik hoop dat de computer problemen gauw overzijn want het is meestal knap vervelend hoor

    groetjes jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marley,

    Dank je wel voor je berichtje over Riet,ik heb haar nu een kaartje kunnen sturen.
    Vervelend dat je internet en telefoon het niet doet,ik hoop dat het gauw in orde komt!

    Groetjes van Stempelientje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Marley sweetie, This is so cute!!!! Love the colors and design.
    hugs, janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super kaart heel mooi geairbrust en dat papier heel passend met de vogels en kooitjes, gelukkig maar meis heb je weer inet en telf, nu blijf je weer op de hoogte hihi xx christa

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley