maandag 14 september 2009

Magnolia thinking of you




Hoi allemaal..
Vandaag een kaartje van Magnolia.. normaal ben ik van de felle kleurtjes en erg veel glitters en vrolijkheid, maar dit keer meer een romantisch kaartje geworden zonder glitters! hihi..
Heb gebruik gemaakt van de sketch van create for fun
Het papier is van My Minds Eye.. de bloemen komen uit de emmer bucket of blooms met daarop roosjes die ik op de beurs in Den Bosch heb gekocht.
Ook het lint heb ik op deze beurs gekocht. De tekst stempel is van Papermania.
Nestabilities gebruikt en zoals altijd ingekleurd met Derwent Coloursoft.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden! xxx Marley

Hi everybody..
Today a card from Magnolia.. Normally I like bright colours and a lot of stickels and happyness.. this time I used a little more romantic paper and no glitters haha!
I used the sketch from create for fun
The design paper is from My Minds eye, the flowers from bucket of blooms with roses on top of it.. De sentiment is from Papermania.. also used nestabilitie's and as usual coloured with my Derwent Coloursoft.. Hope you'll like it and feel free to leave a commment xxxx Marley

Close up Magnolia

46 opmerkingen:

  1. Hoi Marley,

    Wat een schattig kaartje,en wat een leuk papier en afdrukje heb je gebruikt.
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog.

    Groetjes Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk kaartje geworden marley!

    groetjes
    daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo marley
    wat een geweldige kaart heb je weer gemaakt
    toppie hoor

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. IK vind het een heel mooi kaartje geworden...de kleuren zijn ook super...kortom...geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi,dit zijn toch wel makkelijke mooie kleuren om mee te werken, niet?!!
    Grtjs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohh Marley your card is beautiful I love the colours and cute tilda image hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fabulously, gorgeous, yummy card...
    I love it.

    Hugs & Stuff
    Adele.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card Marley, love the pretty colours you've used!
    Love Becky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een Superkaartje Marley!
    Erg mooie kleurtjes zo :)

    Liefs Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Marley
    Wow this is beautiful - gorgeous photo and just adorable colouring

    Dawn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabuluous card, sweetie! Love the sweet image and the colours that you have chosen are yummy!
    Hugs Tab xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Marley
    Wat een prachtige kaart. Heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi Marley hier kan ik dus echt van genieten zo mooi!!
    De bloemetjes en alles past zo mooi bij elkaar . Het is perfect gemaakt . Schitterend.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is super! inderdaad heel romantisch, maar echt geweldig mooi!
    Liefs van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh Marley, die is LLLIIIIEEEEFFFF!!
    Snoezig zo met die roosjes en die warme kleurtjes. Helemaal TE GEK!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marley, de kaart is gewoon prachtig geworden! Wat ben je lekker bezig de laatste tijd!

    groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Doe mij dan toch maar de vrolijke kaartjes.. ik ben niet zo van die sombere kleuren... Ik zie steeds meer donker papier voorbij komen... ligt natuurlijk aan het seizoen, maar toch hou ik er niet zo van... Kerstkleurtjes probeer ik ook altijd zo vrolijk mogelijk uit te zoeken.. is niet makkelijk, maar dat is dan de uitdaging. Hiermee wil ik niet zeggen dat je kaartje niet mooi is. Alles erom heen is mooi en zorgvuldig uitgekozen en goed op elkaar afgestemd...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit vind ik een schitterend kaartje Marley! Mooi ingekleurd ook weer. Ik blijf het knap vinden hoe jij dat met derwent potloden voor elkaar krijgt. De bloemen en het kant maken het helemaal af.
    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een heel mooi kaartje marley! je hebt alles heel mooi op elkaar afgestemd!! je hebt het ook prachtig ingekleurd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is een super mooi kaartje geworden. Ik vind de kleuren, alhoewel ze niet heel fel zijn, prachtig. Het is gewoon een prachtig geheel.
    Groeten,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Marley! Thank you for your lovely comments on my blog! I really appreciate it, am so behind with blog visiting but am slowly catching up! I love your tilda card! This is one of my fave tildas actually-she's a cutie and you've coloured her so beautifully! Love the papers and colours you've chosen, really rich and sumptious! Hugs, Rowena

    BeantwoordenVerwijderen
  22. I love your pretty colors for your card and the lovely flowers and lace too!
    Hugs
    Jodi =)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This is lovely Marley, you made an awesome job with the colours and your layers are fabulous.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is zeker een romantische kaart geworden.
    Prachtig!
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi!!

    ik vind hem echt heel lief!!
    mooi afgewerkt, kortom; TOPPIE!!!


    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hoi hoi

    ik vind het een heeel mooi kaartje geworden tja smaken verschillen nu eenmaal vind de kleuren geweldig

    groetjs jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  27. a gorgeous card, the papers that you have used are gorgeous.. hugs rachxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een plaatjeeeeee ,ik vind juist die kleuren heel mooi en zeker in deze tijd van het jaar ,past het heel mooi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wonderful card, beautiful Tilda and love the colour combo.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hi Marley love this stunning card my favourite coloru scheme and of course as its Tilda it really hits the spot with me
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Marley
    Je kaartje is erg mooi, mooie kleurtjes en mooi ingekleurd.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtig kaartje! Heerlijk vintage!
    Mooi gemaakt hoor!!!
    Ik zet je op volgen!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een heel lief, romantisch kaartje. Ik vind hem schitterend, alles past gewoon heel goed bij elkaar!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Marley sweetie, CONGRATS ON YOUR WIN FOR THE POLYCRAFT STAMPS!!!!!!!!!!!!!! I just seen it and thought I better get over here and tell you CONGRATS!!! Gosh I want those stamps.. tee hee hee...

    hugs sweetie...janny

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Marley,
    Wat een gaaf kaartje!
    Ik ben nu ook een volger van jou.
    -xxx- Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  36. oo wat liefje en past zo mooi bij papier etc..........gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  37. hoi
    wat een gaaf kaartje zeg. ik vind de kleuren prachtig. en heel mooi zo met die bloemtjes
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. What a beautiful card.Love the flowers and the colours you have used.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Marley!!! Sorry dat ik al even niet meer langs ben geweest maar zit nog niet helemaal lekker in mijn velletje (had je waarschijnlijk al wel gemerkt aan de enorme productie op mijn blogje :S). Ik vind deze kaart in ieder geval helemaal prachtig. Erg mooi hoe je binnen een kleur bent gebleven en het romatische is zeker geslaagd! Ben zoals je weet geen Magnolia fan maar ik vind je kaartje ERRUG mooi :). Hoop dat met jou alles wat beter gaat? Ga even verder lezen op je blogje en mail je snel weer!

    xxx
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  40. All your cards are wow, thanks for your support, see you in the cute and girly challenge , i hope. janex

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Marley,parachtige kaarten maak je!
    Maar de hoofdreden dat ik even langs kom,is dat ik op Riet's blog zag dat je haar een kaarteje had gestuurd.Ik wil haar ook graag een beterschapskaartje sturen,zou je mij haar adres wille emailen? Naar kernowcards@yahoo.co.uk
    Alvast erg bedankt!


    Mvg Stempelientje

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een mooi kaartje Marley, ik ben je gelijk gaan volgen want zag wel iedere keer reactie van jou op mijn blog maar nooit dat je kaartje geplaatst had blijk ik je niet te volgen. Nu dus wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wow marley love this the colours are so rich...x
    hugs kirsen...x

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Beautiful card Marley, such scrummy papers and a super cute image :) Donna x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley