
Hoi allemaal..
Vandaag een kaartje van Magnolia.. normaal ben ik van de felle kleurtjes en erg veel glitters en vrolijkheid, maar dit keer meer een romantisch kaartje geworden zonder glitters! hihi..
Heb gebruik gemaakt van de sketch van create for fun
Het papier is van My Minds Eye.. de bloemen komen uit de emmer bucket of blooms met daarop roosjes die ik op de beurs in Den Bosch heb gekocht.
Ook het lint heb ik op deze beurs gekocht. De tekst stempel is van Papermania.
Nestabilities gebruikt en zoals altijd ingekleurd met Derwent Coloursoft.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden! xxx Marley
Hi everybody..
Today a card from Magnolia.. Normally I like bright colours and a lot of stickels and happyness.. this time I used a little more romantic paper and no glitters haha!
I used the sketch from create for fun
The design paper is from My Minds eye, the flowers from bucket of blooms with roses on top of it.. De sentiment is from Papermania.. also used nestabilitie's and as usual coloured with my Derwent Coloursoft.. Hope you'll like it and feel free to leave a commment xxxx Marley
Close up Magnolia


Hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenWat een schattig kaartje,en wat een leuk papier en afdrukje heb je gebruikt.
Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog.
Groetjes Ageeth.
leuk kaartje geworden marley!
BeantwoordenVerwijderengroetjes
daisy
hallo marley
BeantwoordenVerwijderenwat een geweldige kaart heb je weer gemaakt
toppie hoor
groetjes elly
IK vind het een heel mooi kaartje geworden...de kleuren zijn ook super...kortom...geweldig!!
BeantwoordenVerwijderenHeel mooi,dit zijn toch wel makkelijke mooie kleuren om mee te werken, niet?!!
BeantwoordenVerwijderenGrtjs,Celia
ohh Marley your card is beautiful I love the colours and cute tilda image hugs Jill xx
BeantwoordenVerwijderenfabulously, gorgeous, yummy card...
BeantwoordenVerwijderenI love it.
Hugs & Stuff
Adele.
Beautiful card Marley, love the pretty colours you've used!
BeantwoordenVerwijderenLove Becky xx
Wat een Superkaartje Marley!
BeantwoordenVerwijderenErg mooie kleurtjes zo :)
Liefs Marianna
Hi Marley
BeantwoordenVerwijderenWow this is beautiful - gorgeous photo and just adorable colouring
Dawn
Hi Marley
BeantwoordenVerwijderenWat een prachtige kaart. Heel erg mooi
hoi Marley hier kan ik dus echt van genieten zo mooi!!
BeantwoordenVerwijderenDe bloemetjes en alles past zo mooi bij elkaar . Het is perfect gemaakt . Schitterend.
Groetjes Ilonka
Hij is super! inderdaad heel romantisch, maar echt geweldig mooi!
BeantwoordenVerwijderenLiefs van Jacqueline
Oh Marley, die is LLLIIIIEEEEFFFF!!
BeantwoordenVerwijderenSnoezig zo met die roosjes en die warme kleurtjes. Helemaal TE GEK!
Hoi Marley, de kaart is gewoon prachtig geworden! Wat ben je lekker bezig de laatste tijd!
BeantwoordenVerwijderengroetjes Marlieke
Doe mij dan toch maar de vrolijke kaartjes.. ik ben niet zo van die sombere kleuren... Ik zie steeds meer donker papier voorbij komen... ligt natuurlijk aan het seizoen, maar toch hou ik er niet zo van... Kerstkleurtjes probeer ik ook altijd zo vrolijk mogelijk uit te zoeken.. is niet makkelijk, maar dat is dan de uitdaging. Hiermee wil ik niet zeggen dat je kaartje niet mooi is. Alles erom heen is mooi en zorgvuldig uitgekozen en goed op elkaar afgestemd...
BeantwoordenVerwijderenDit vind ik een schitterend kaartje Marley! Mooi ingekleurd ook weer. Ik blijf het knap vinden hoe jij dat met derwent potloden voor elkaar krijgt. De bloemen en het kant maken het helemaal af.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Loes
een heel mooi kaartje marley! je hebt alles heel mooi op elkaar afgestemd!! je hebt het ook prachtig ingekleurd!!
BeantwoordenVerwijderenHet is een super mooi kaartje geworden. Ik vind de kleuren, alhoewel ze niet heel fel zijn, prachtig. Het is gewoon een prachtig geheel.
BeantwoordenVerwijderenGroeten,
Amarins
Hi Marley! Thank you for your lovely comments on my blog! I really appreciate it, am so behind with blog visiting but am slowly catching up! I love your tilda card! This is one of my fave tildas actually-she's a cutie and you've coloured her so beautifully! Love the papers and colours you've chosen, really rich and sumptious! Hugs, Rowena
BeantwoordenVerwijderenI love your pretty colors for your card and the lovely flowers and lace too!
BeantwoordenVerwijderenHugs
Jodi =)
This is lovely Marley, you made an awesome job with the colours and your layers are fabulous.
BeantwoordenVerwijderenHet is zeker een romantische kaart geworden.
BeantwoordenVerwijderenPrachtig!
Groetjes,
Bianca
Hoi!!
BeantwoordenVerwijderenik vind hem echt heel lief!!
mooi afgewerkt, kortom; TOPPIE!!!
groetjes mildred
hoi hoi
BeantwoordenVerwijderenik vind het een heeel mooi kaartje geworden tja smaken verschillen nu eenmaal vind de kleuren geweldig
groetjs jacinta
a gorgeous card, the papers that you have used are gorgeous.. hugs rachxx
BeantwoordenVerwijderenooh marley wat een lieffie !
BeantwoordenVerwijderenGR joyce
wat een plaatjeeeeee ,ik vind juist die kleuren heel mooi en zeker in deze tijd van het jaar ,past het heel mooi xxx
BeantwoordenVerwijderenWonderful card, beautiful Tilda and love the colour combo.
BeantwoordenVerwijderenluv
Debby
Hi Marley love this stunning card my favourite coloru scheme and of course as its Tilda it really hits the spot with me
BeantwoordenVerwijderenHugs Jacqui x
Hoi Marley
BeantwoordenVerwijderenJe kaartje is erg mooi, mooie kleurtjes en mooi ingekleurd.
Hugs Corry
Een heel lief, romantisch kaartje. Ik vind hem schitterend, alles past gewoon heel goed bij elkaar!
BeantwoordenVerwijderengroetjes, Anita
Marley sweetie, CONGRATS ON YOUR WIN FOR THE POLYCRAFT STAMPS!!!!!!!!!!!!!! I just seen it and thought I better get over here and tell you CONGRATS!!! Gosh I want those stamps.. tee hee hee...
BeantwoordenVerwijderenhugs sweetie...janny
Hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenWat een gaaf kaartje!
Ik ben nu ook een volger van jou.
-xxx- Anne-Marije
oo wat liefje en past zo mooi bij papier etc..........gr tanja
BeantwoordenVerwijderenhoi
BeantwoordenVerwijderenwat een gaaf kaartje zeg. ik vind de kleuren prachtig. en heel mooi zo met die bloemtjes
gr hannie
What a beautiful card.Love the flowers and the colours you have used.xx
BeantwoordenVerwijderenHoi Marley!!! Sorry dat ik al even niet meer langs ben geweest maar zit nog niet helemaal lekker in mijn velletje (had je waarschijnlijk al wel gemerkt aan de enorme productie op mijn blogje :S). Ik vind deze kaart in ieder geval helemaal prachtig. Erg mooi hoe je binnen een kleur bent gebleven en het romatische is zeker geslaagd! Ben zoals je weet geen Magnolia fan maar ik vind je kaartje ERRUG mooi :). Hoop dat met jou alles wat beter gaat? Ga even verder lezen op je blogje en mail je snel weer!
BeantwoordenVerwijderenxxx
Mariska
All your cards are wow, thanks for your support, see you in the cute and girly challenge , i hope. janex
BeantwoordenVerwijderenHoi Marley,parachtige kaarten maak je!
BeantwoordenVerwijderenMaar de hoofdreden dat ik even langs kom,is dat ik op Riet's blog zag dat je haar een kaarteje had gestuurd.Ik wil haar ook graag een beterschapskaartje sturen,zou je mij haar adres wille emailen? Naar kernowcards@yahoo.co.uk
Alvast erg bedankt!
Mvg Stempelientje
Wat een mooi kaartje Marley, ik ben je gelijk gaan volgen want zag wel iedere keer reactie van jou op mijn blog maar nooit dat je kaartje geplaatst had blijk ik je niet te volgen. Nu dus wel.
BeantwoordenVerwijderenWat een supermooie kaart, Marley
BeantwoordenVerwijderenWow marley love this the colours are so rich...x
BeantwoordenVerwijderenhugs kirsen...x
Beautiful card Marley, such scrummy papers and a super cute image :) Donna x
BeantwoordenVerwijderen