zondag 27 september 2009

Happy Birthday



Hoi Allemaal,
Gisteravond toch nog even tijd gevonden om een kaartje te maken en dit is het geworden.
Ik was er eerst niet helemaal tevreden mee, de tekst onderaan was niet helemaal goed uitgepakt, maar het verdoezelen ervan wou niet lukken, dus heb ik maar besloten om hem zo te laten.. Het is een vrij drukke en kleurrijke kaart, maar ik vind het wel bij het stempeltje passen.
De stempel is van Motivet ingekleurd met de copic markers..
Het papier is van Basic Grey: Cupcake.. de bloemen uit de emmer: Bucket of blooms.. wat plakparels van Basic Grey en voor de rest heb ik hem vrij eenvoudig gehouden, omdat hij al erg druk van zichzelf is..
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden..
xxx Marley

Hi everybody..
Yesterday evening I found time to make a card..
I wasn't sure to put it on my blog, cause I didnt like the sentiment on my card.. I tried to make it go away but that didn't work out, so I decided to leave it there and still put it on my blog.
The stamp is from motivet coloured with the copic markers.
The paper is from basic grey called cupcake, the flowers from bucket of blooms, some pearls from basic grey.. I kept it quite simple cause its a very colourfull card.
Feel free to leave a comment..
xxxx Marley



43 opmerkingen:

  1. ach wat een scheetje is dat geworden zeg
    en wat hij je hem goed ingekleurd lijkt wel een sticker plaatje ofzo

    groetjes jaicnta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo marley
    wat een leuke verjaardags kaart heb je gemaakt
    hij is wel druk maar heeeeel leuk hoor


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondanks dat ik niet zo weg ben van dit eekhoorntje (het heeft altijd zo'n kwaade blik, haha) heb je er een heel vrolijke kaart mee gemaakt!!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind hem gewoon prachtig en je kan hem altijd aan een kind versturen die zijn dol op zulke kleurrijke kaarten als je het niks vind voor een volwassene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een superleuke kaart Marley! Ik hou erg van kaarten waar veel op te zien is zolang alles, zoals hier, maar bij elkaar past.
    Wat heb je de eekhoorn mooi ingekleurd, het lijkt wel gedrukt!!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lueke kaart heb je gemaakt, hij is een beetje druk idd, maar wat geeft dat, als hij voor een kind is ,die vind het altijd superrrr zo een druk kaartje, ik vind hem echt leuk !!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk hoo. ook die glitters op het kaartje helemaal gezellig

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marley
    Hij is goed gelukt hoor.
    Een hele vrolijke verjaardagskaart.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Marley

    wat een mooie kaart weer...echt een snoepie hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem prachtig Marley. Helemaal niet "te" druk hoor. De tekst ziet er toch goed uit? De kleuren zijn erg mooi.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat is ie leuk!! met die vogeltjes enzo, lekker blij!! leuk joh!

    liefs, karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Theres nothing wrong with the sentiment Marley, looks great on the card. Love the motivet stamp and a great choice of papers. Hope your enjoying the weekend and not working too hard!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. beautiful card Marley, I think the sentiment is fine, hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nou vind het toch een prachtig en vrolijk kaartje geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Marley!
    Thank you for the kind comment you left on my blog. Your cards are great & this one is so cute. Love the image & fresh & funky papers. Your sentiment looks fine.
    Hugs,Andie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. There is nothing wrong with the sentiment. Totally cute card and I love the bright colours.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Marley this is gorgeous, love the colours and the sweet image
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hij is idd wel druk,maar wel erg gezellig druk..
    je hebt je best weer gedaan meid,leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind het een prachtig, heerlijk vrolijk kaartje geworden!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind het een gezellige en vrolijke verjaardagskaart geworden Marley! En zo hoort dat toch met een verjaardag?!

    Groetjes van Stempelientje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is super! Die vogeltjes die rondfladderen zijn het einde!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is just gorgeous and my fave papers, i love the cute image ad you have coloured her so well, hugs pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. what a sweet card Marley, fabulous image and so beautifully coloured. hugs rachxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke vrolijke verjaardagskaart. Ik hou van die speelse kleuren.
    Wat heb jij dit eekhoorntje mooi ingekleurd.
    grtz Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gezellige verjaardagskaart! Beetje druk inderdaad maar zo af en toe vind ik dat ook wel erg leuk. Ik heb dat papier ook maar er nog niks mee gedaan, moet toch eens kijken.....
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een gezellige verjaardags kaart ikzelf vind hem niet druk,maar super vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaart Marley!! Leuk die felle kleuren!!
    Liefs
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  28. So cute Marley. Nothing wrong with this card, I love the colours.

    Hugs
    Adele.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hai meis, wat een gaaf kaartje zeg...lekker vrolijk en mooi ingekleurd hoor....supersss een echt schattie....
    Thanks ook voor het plaatsen van mijn blogcandy op je blog. Ik wens je heel veel succes toe hoor meis. Veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow! Beautiful blog Marley! I'm so glad you entered in my blog candy! and Thank you so much for linking me on your sidebar!

    My CLP Challenge starts ever Sunday, you get a week to submit your card. This week's contest Challenge will end on October 3rd. I really hope to see you play along, your cards are a work of art! :)Chelsea

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Marley, ik ben weer terug en kom dus even naar je kaartjes van de laatste 2 weken kijken. Ze zijn super geworden en je hebt zelfs al een airbrush(ik nog niet snik) en copics aangeschaft.
    Kleurt wel heel anders als de potloden he.
    Ik vind deze kaart geweldig en helemaal niet te druk, lekker vrolijk.
    Jammer dat je minder tijd hebt maar je school is ook leuk toch.
    liefs Paula xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Marley, this is a fantastic card. Fun, Fun! I love all the bright colors in this paper and you colored it so perfectly. Hugs, Dena
    P.S. The sentiment is fine. Anyone would love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Marley een te gekke kaart en te gekke kleuren. Een toppertje vind ik je kaartje.

    XXXX Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Marley,

    Je bent bij mijn kaartjes wezen kijken, en toen dacht ik dus zal ik eens bij jou komen kijken.
    Whow wat maak je mooie kaarten!Echt schitterend!
    Ik wil jouw werk wel blijven volgen, daarom heb ik me aangemeld bij je.
    Groetjes tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hai Marley,
    Bedankt voor je berichtje! Heerlijk die kleuren van je kaart, maakt je gewoon blij. Ik heb dat ook wel eens het laatste werkje, de stempel en die valt dan tegen. En dat is weer flink balen. Ik stempel voortaan op een ander vel papier en knip het uit en plak het op de kaart.
    Ik ga je volgen ik vind je kaarten prachtig!
    Liefs
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hey meid!!

    Hij is goed gelukt hoor je kaart.
    Enne,,, ben weer lekker bezig met mn blog,komt eigenlijk door jou. Was bijna vergeten dat ik hem heb.
    Uhm...mag ik wat vragen? Vertaal jij zelf je tekst ook in het engels er onder? Of hoe doe je dat?
    hahaha, Ben nog niet echt handig hier mee.
    Liefs mariska

    Ojah, zag ook nog een soort van chatbalk. Gaaf!!!
    Je moet me even als je op msn bent een keer uitleggen hoe het allemaal werkt. Als je dat wilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. HOI Marley ik vind het een top kaartje en de kleuren zijn super spreken inderdaad meer maar het is ook wel cursus apart ik vind derwent potloden ook geweldig
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  38. This card ist so sweet, fantastic combination of colours, this little squirrel is wonderfull, great !!!

    Hugs
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. A beautiful bright funky card Marley, super cute image too :) Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Heel leuk kaartje Marley! Die eekhoorntjes zijn zo schattig!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley