Pagina's

zondag 20 september 2009

Somebirdy Special



Hoi allemaal,
Sinds gister doet mijn internet en telefonie het gelukkig weer! Alleen heb ik zoveel gemist dat ik niet alle blogs kan nagaan of er nieuwe kaartjes zijn, want die zijn er zoveel! Ik doe dus mn best om langs te komen bij jullie!
Gister was de workshop over copic markers georganiseerd door Annette's Creafarm, het was een erg gezellige dag.. foto's hiervan zal ik later plaatsen.
Het was een hele rit vanuit Eindhoven helemaal naar het noorden, maar dat was het waard.. ik heb erg veel geleerd en ben vandaag aan de slag gegaan met de copic markers en de airbrush.
De copic markers had ik in het basispakket van Annette's Creafarm gekregen, ik had er al wel mee gespeelt, maar nog nooit verwerkt op mijn kaart.. dit is dus mijn eerste kaart met de copic markers en de airbrush!! Ben benieuwd wat jullie er van vinden en laat gerust weer je eerlijke mening achter.
De stempel en tekststempel zijn van Magnolia.
Het papier is van Basic grey: porcelain.
Het lint is van Joy! de parels komen ook bij Annette's Creafarm vandaan alsook de glitters op het strikje en jurkje..

xxx Marley

Hi everybody,
Yesterday my internet and telephone were back! Its hard to catch up that couple of days it didn't work, so I do my best to check out your cards but forgive me if I didnt leave a comment.
This is my first card with the copic markers and the airbrush! So i'm so curious what you think about it!
The stamps are from magnolia.. the paper is from BG: Porcelain.. the glitters, ribbon and pearls are from Annette's Creafarm
Feel free to leave a comment..
xxxx Marley

44 opmerkingen:

  1. hé marley, leuk dat je weer kan freubelen op internet! je kaartje ziet er lekker vrolijk uit! en met de kaartjes komt het wel goed, heb er al bijna 1 af met t nieuwe papier, kom het gewoon niet laten ;)

    groetjes
    daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo marley
    leuk dat je er weer bent
    je hebt een geweldige kaart gemaakt
    toppie hoor

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful work Marley loving your design detail and soooo sweet image
    linniexx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Marley, so glad you are back online, must have been horrible having no contact. Your card is beautiful, love the image and the pretty papers. Havent forgotten the stamped images, hopefully send them later this week. Take care and hope you are well!!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi..
    Gelukkig je bent er weer!! hoeven we je mooie creaties niet meer te missen ;)
    Ik vind je kaartje supergoed gelukt!
    Erg leuk !

    Liefs Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Marley this is so beautiful, such a lovely combination of colours and the papers are awesome :) Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marley wat een leuke kaart !!!!!!!!!!! Wauw, je hebt er echt wat leuks van gemaakt, complimenten !!

    Liefs Nicole ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo weer!Amai je hebt een leuke dag gehad zo te zien (foto's bij blog Annette),Je hebt het heel mooi gedaan!
    Grtjs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tilda looks gorgeous Marley and your colouring is beautiful, Have a great evening, Hugs, Nikki x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marley
    Fijn dat je internet het weer doet.
    Je kaartje is super en ik zie dat je ook de airbruch hebt aangeschaft.
    Is leuk he met de airbrusch werken.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Marley, leuk dat je er weer bent! Wat een leuke kaart en prachtig papier! Je hebt Tilda heel mooi ingekleurd!

    Heel leuk om je te ontmoeten gisteren! Het was erg gezellig!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Welkom terug Marley!!

    En dan houd je tijd over.... zo zonder internet maar je hebt je goed vermaakt zie ik!

    Leuk he.... de airbrush en de copics, pas maar op want ze zijn echt heel erg verslavend!

    Liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. fijn dat je er weer bent en dan gelijk al weer zo'n prachtige kaart gemaakt,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik kwam via via bij je,erg leuke kaartjes maak je zeg.
    ik ga volger van je worden..

    kijk ook eens op:

    http;//wendyvos.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Absolutely ADORABLE!! Love your color combo!! You did great with Copic Airbrush!!
    Hugs!!
    :) Irina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi zo zeg. met die heldere kleuren. ik gebruik zelf ook sinds kort copics en het bevalt me prima!

    de fotos op nicoles en annets blog zagen er erg leuk uit van de workdhop! ik kon helaas niet. misschien een volgende keer

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marley,

    Ik kom ook even rondneuzen op je blog en ik moet zeggen dat je geweldig leuke kaartjes maakt dus heb ik me gelijk ook maar even aangemeld als volger van je blog want ik wil nog wel meer creaties van je zien.

    Groetjes Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marley,

    Bedankt voor je reactie op mijn kaartje.
    Nou jij maakt ook leuke schattige kaartjes hoor!
    Ik heb gelijk even zitten rondsnuffelen bij je
    Ik ga me gelijk ff aanmelden bij je als volger.

    Veel Liefs,xxx
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. fabulous card, great job with the airbrushing. hugs rachxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zal eerlijk zijn: Hij is super mooi! Geweldig papier en mooi ingekleurd. Fijn dat je internet het weer doet.
    Liefs van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi!!

    ik vind hem super!! mooi ingekleurd ook hoor!
    lijkt me toch best moeilijk!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Welcome back... Oh this card is magnificent, so special. love the colours and the layout.

    Hugs and stuff
    Adele
    Craft u Crazy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Marley, vervelend hè die copics... en zo'n airbrush... achach... hahahaha... eenmaal gezien en gedaan en dan wil je niet anders meer... Je kaart... wat een schatje en zo leuk gedaan. Goed gedaan meid.. ga zo door..

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hee marley fijn dat je weer op je blog kunt, ja wat een crime he als je geen internet of telefoon hebt, je nieuwe kaartje is echt heel mooi, gaaf gedaan met de airbruch en de copic marker, goed hoor xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat heb je mooi gedaan , mooi kaartje .


    Groetjes jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. bedankt voor de leuke reactie in mijn blog ik dacht ik ga snel eens kijken bij jou nou ik zie heeeeeele mooie kaartjes hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie en vrolijke kaart! En wat heb je die haartjes goed ingekleurd!!
    Fijn dat je internet het weer doet.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. This is really sweet dear, love that image and your colouring, sorry for the flying visit
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. erg leuk kaartej hoor
    lekker vrolijk
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een super leuke kaart en vooral het achtergrond papier vind ik te gek.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. OOOOHHHH wat een poepie! Te gek papier!
    En ik zie dat ik onder mijn naamgenoot een bericht aan het plaatsen ben. Het moet niet gekker worden!
    Anyway, Marley, hij is weer TOPPIE!
    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Marley

    Wat een schitterend kaartje is dit weer!!

    Heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Marley, you did a great job with your copics!!! The airbrushing looks awesome. Such a stunning card. I love this Tilda! Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Marley wat fijn dat je weer het internet op kunt. En je kaartje wat een plaatje zo romantisch. Prachtige kleuren heb je gebruikt. En wat leuk om je in het echt gezien te hebben.

    Dikke kus Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  35. he ben blij dat je er weer bent
    en wat een pracht van een kaartje is het weer geworden zeg

    groetjes jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Very cute card. That stamp is very sweet and I like your colouring.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. vergat ik gisteren helemaal te zeggen dat ik ondertussen een hele lading 3d vellen gekregen heb van iemand via het hobbyjournaal
    zelf had ik er ook al een stel besteld die vandaag binnen kwamen

    ik wil je alsnog heel hartelijk bedanken voor je aanbod maar ik denk dat ik voorlopig toch nog wel vooruit kan

    groetjes jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow! Love your card Marley, such a sweet little Tilda!
    Love Becky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. So glad that you are back on-line again!
    Love your beautiful card!
    She is so sweet and your paper and detail are gorgeous!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wat een berg reacties zeg, maar mooi kaartje, niet zo'n standaard kleurtje achter je magnolia, heel leuk gedaan ook met die roosjes!!

    Toppie!!
    liefs, karin

    BeantwoordenVerwijderen
  41. This si just gorgeous, amazing colourig and fab layout hugs pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wow Marley another beautiful card, I love the image and those flowers are gorgeous hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley