dinsdag 1 september 2009

Hilda Ballerina



Hoi allemaal,
Dit keer geen greeting farm, maar mijn 2e favoriete merk stempels: Motivet Hilda Ballerina..
Het papier komt allemaal uit de paperpad van Basic Grey: Lemonade Annette's creafarm Lemonade
Prima Flowers, roosje en de McGill takjes pons.
Ook gebruik gemaakt van Dew Drops en hoe kan het ook anders? Stickels!
Zoals altijd ingekleurd met Derwent Coloursoft.. ben benieuwd wat jullie er van vinden en geef gerust je eerlijke mening!
xxx Marley

Hi everybody..
No greeting farm card today, but my second favourite stamp: Motivet Hilda Ballerina.. Isn't she cute?
The paper is from the paperpad from Basic Grey: Lemonade..
I've used prima flowers, roses and the McGill pine punch..
I also used Dew Drops and offcourse Stickels!!
As usual I coloured the image with my Derwent Coloursoft..
Like to hear what you think about this card, I really appreciate it!
xxxx Marley


41 opmerkingen:

  1. helemaal super ! leuk met de glitters en het papier daar ben ik helemaal weg van.
    heel mooi geworden !
    GR joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een eerlijke mening?Dat doen we toch altijd?!Zoals jij...je maakt je kaartjes toch ook altijd mooi!Anders zou je nu niet als designer werken.
    Liefs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauuw zeg, wat een lieve en prachtige kaart marley!! leuke stempel is dat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat is deze leuk! Zo grappig ook dat dansende nijlpaard. Heel mooi is de lemonade papierserie. De stickles zijn geweldig hier!

    Heb je al eens geprobeerd om de randjes van het papier te inkten? Dat groene rondje rechts onder zou dan duidelijker uitkomen.

    Liefs, Loes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het echt een heel leuk en ook grappig kaartje ...en dat rokje is ook zo leuk!!

    Prachtig hoor Marley!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How CUTE!!! echt hartstikke leuk!!

    liefs, karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schatje, echt een snoepie geworden, het vorige berichtje heb ik even verwijderd, ik had een boel letters in de woorden niet getypt en het stond zo raar hihihi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, jou Hilda is ook super mooi. Geweldig kaartje en de stickles springen er echt mooi uit!
    Liefs van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Hilda,

    Wat een supermooie kaart!! Past helemaal bij elkaar. Hoe heb je dat roze strikje zo mooi breed gestrikt gekregen als ik vragen mag?

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marley,

    Dit is een mooi kaartje geworden!! Wauw, die wil ik ook hebben in mijn mailbox, want dit papier heb ik ook en ik zie nog meer die ik ook heb. Kan je hem mij mailen, dan zet ik hem in je map op de website.

    Groeten van Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hihihi wat een leuke kaart. Die ballerina is top!
    grtz Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Marley, deze is geweldig. Het papier is mooi, de stempel hartstikke leuk en mooi gekleurd, de details top en dan ook nog glitters. Toppie.

    Leuk dat je een reactie terug schrijft, dan durf ik tenminste eerlijk te zijn. liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marley
    Wat een superleuke kaart.
    En grappige motivet stempel en die stickels staan erg leuk.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een cutie-pa-tootie zeg!
    Errug leukie.
    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat is dat een leuk en grappig kaartje geworden zeg
    groetjes jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart Marley.leuke stempel,mooie kleuren.
    En wat een mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow!
    This is so very adorable!
    Gorgeous design and such perfect colouring!
    Love your pretty detail!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. he marly,
    super leuke kaart, leuke stempels gebruik je met dieren erg leuk, vind het leuk je blog te bezoeken ga zo door!!
    liefs stef

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marley, leuke kaart geworden! Heel mooi gedaan! Zelf werk ik ook altijd zo graag met stickles! Ik vind de tip van Loes over het inkten van sommige randjes wel heel goed; het rondje valt inderdaad bijna niet op nu.

    Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Marley, aanvullend op jouw reactie over mijn reactie, hier maar weer een aanvullende reactie, haha, snap je hem nog? Je zou ook een ander inktblokej kunnen gebruiken; zelf gebruik ik heel veel colorbox cat's eye om te beinkten. En ik weet niet waar in Eindhoven je woont...maar in de schoolvakantie's ben ik altijd vrij, dan mag je natuurlijk altijd materialen komen lenen hoor, als je iets niet hebt...

    Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. kwijl wat een schitterend kaartje en die kleuren super

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi!!

    wat een scheetje zeg!! en wat een ontzettend leuke stempel is dat!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Marley

    Dit papier was niet mijn favoriet toen ik het van annette kreeg en vond de kleuren erg fel, maar wow wat heb jij er een geweldige kaart van gemaakt !! Complimenten !!!!

    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh this is adorable, wonderful coloured image and love those papers.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Erg mooi Marley met al die papiertjes en het glitter op haar rokje en haarbandjes!!

    xxx
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Aww, love this card Marley, the stamp is so sweet and you have coloured her beautifully, Glad you had a fun day at the craft fair, hope you got yourself lots of new stash to play with. Busy day for me as my children go back to school tomorrow so next week I will have more free tim.
    Take Care
    Hugs
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  28. This is such a stunning card & totally cute too! Hugs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Marley, I think it is adorable. Such wonderful papers and you colored this little ballerina perfectly. Such a nice touch using the stickles on the skirt! Love it! Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. She's so cute. And your coloring so great!
    You have plenty of beautiful card in your blog.

    If you like blog candys... I have a small one in my blog! =)

    Greetings from Norway
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtig mooie kaart heb je ervan gemaakt Marley, mijn complimenten!!
    Die papierserie heb ik ook nog;)

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Thanks for taking part at my candy. Good luck!
    And you are always welcome to visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. beautiful card Marley, I love the image and the touches of pink glitter hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een ontzettend leuk kaartje! Een schattig stempeltje en ik vind de kleuren van lemonade ook geweldig. Mooi ingekleurd ook.
    Btw nog bedankt voor je bezoek aan mijn blog en je complimentje.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Fab cards Marley, love this one the papers you have used also are sooo pretty! great colouring of the images too! :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. hoi Marley wat een geweldige kaartjes je maakt ze iedere keer weer mooier en mooier !! Heel gaaf hoor!!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Marley, Hilda is beautiful and so is your card, the papers are so pretty :) Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  39. prachtig! Heel mooi gedaan met het stempeltje en het papier is om bij te kwijlen;)

    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley