Pagina's

zaterdag 12 september 2009

Smile Superstar




Hoi allemaal,
Normaal plaatse ik om de dag een kaartje, helaas ben ik er deze week niet aan toegekomen. Ik ben namelijk deze week weer gestart met school (SPW-4 woonbegeleiding) en al meteen erg druk! Gisteravond heb ik dit kaartje gemaakt, maar kon er toen geen foto's van maken, dus dan vandaag maar!
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, heb erg felle kleuren papier gebruikt van Bo Bunny.. de stempel is van the greeting farm: Superstar Anya.. de tekststempel is ook van the greeting farm: TGF sentiments.
Zoals jullie kunnen zien; erg veel stickels haha! vond het wel bij de superstar passen. De ronde nestabilities gebruikt waarvan de randjes zijn bewerkt.
De bloemen komen uit bucket of blooms met daarin shimmer brads.
Ook aan de linkerbovenkant wat plaksteentjes gebruikt in de vorm van sterretjes.
Ik hoor het wel wat jullie er van denken.
xxx Marley

Hi everybody,
This week not everyday a card from me.. I started this week with my school again, so its very busy.. Yesterday I made this card, but couldnt make pictures so I place it now. Hope you'll like it.
The paper is from Bo Bunny.. very hard colours but I like them!
The stamp is from the greeting farm called Superstar anya.. the sentiment is also from the greeting farm: TGF sentiments.
As you can see; I used a lottt of stickels haha! I thought it would be nice with the superstar.
Used the round nestabilities, the edges of it with some little distress.
The flowers are from bucket of blooms with shimmer brads in it.
Also some gemstones stars..
Like to hear what you think about it.
Will also send this to the PINK DT call
xxx Marley


Close up superstar



Inside card

43 opmerkingen:

  1. Marley, ook al heb je minder tijd, het gaat super met jouw, je kaartjes worden steeds mooier. Ik vind deze super gaaf, leuk papier en stempel. Geweldig die binnenkant ook weer. Fijn weekend Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marley.. wat een leuke en vrolijke kaart... Ik zie je 'groeien' met je kaartjes. Je gaat steeds meer spelen met alles... leuk... ga zo door

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi!!

    ik vind het een hele vrolijke kaart!! en die stickels maken het juist helemaal af vind ik!!
    heel leuk gedaan!

    groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke ,vrolijke kaart, je wordt er echt blij van, met al dat bling bling xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk kaartje! Hier wordt je helemaal blij van ;-)
    groetjes en een fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, hij is heel erg leuk en mooi! Ik ben gek op je glitters. Succes op school.
    Fijn weekend van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke bling bling kaartje is dat daar hou ik wel van.
    groetjes en een fijn weekend, Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo marlye
    wat een gave kaart heb je weer gemaakt
    super

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Marley! De glitterboa is geweldig en de indeling is heel mooi.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marley. Druk? Ik geloof het meteen! Haha! Zelf kom ik ook even niet aan scrappen toe (en eigenlijk ook niet aan bloggen).

    Maar dit kaartje is weer mooi! Ik hou wel van felle kleuren en meerdere laagjes.

    Groetjes en succes met je opleiding,
    Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het mega mooi kaart marley! succes met alle drukte op school!!

    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi marley mooie kaart hoor, ik zag hetkaartje in mn rijtje blogs wat ik vol nou die van jouw spettert er boven uit super hoor groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super leuk kaartje marley!

    groetjes
    daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. aww Marley another beautiful card hun, I love the papers and the stickles look great! hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi gedaan Marley...en de kleuren heel leuk zo fel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk weer, vindt het ook een schattig stempeltje
    GR joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kom maar op met je glitters hoor!! ik ben er dol op. Je kaartje met bo bunny papier is geweldig. En een zeer leuke stempel heb je gebruikt. Toppie....

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Marley, First I must tell you that I just LOVE your name. I grew up listening to the legendary Bob Marley and absolutely love him and his music. I love your blog and all you creations, you are very talented and creative.
    I'm from South Africa and would love you to pop over to my blog sometime to see my work.

    Thanks for sharing
    Adele James
    Craft U Crazy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van dit kaartje wordt je meteen vrolijk!
    Helemaal leukie!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi Marley, Een super geweldig kaartje heb je weer gemaakt.
    En super mooie kleurtjes.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Marley, so pleased you popped over to my blog and even more happy that you love my stuff. I am now a follower of your blog and will back weekly to check out what you up to.

    Hugs and things
    Adele

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This card is a compleat master piece fantastic colours the image is just so pretty
    The whole card is gorgeous
    Thank you for taking part in our search for a new DT good luck
    Hugs Susie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Prachtig papier is dat.

    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. schitterend kaartje Marley:D!
    lekkere felle kleurtjes heb je gebruikt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een Funky kaart , kleuren passen goed
    bij elkaar .

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooi kaartje. bedankt voor je reactie ik zag het ook later pas ik ga nog even op zoek of ik die andere nog kan vinden en zoja dan ga ik dat veranderen. Ik heb me ook gelijk even aangemeld bij jou mag bij mij ook hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi Marley! Thanks for visiting my blog. Your creations are beautiful! Thank you for sharing your talent with the world...we could all use a little more eye candy! ~Hugs and Happiness, Lynn

    BeantwoordenVerwijderen
  28. this is a wonderful card Marley, great colours and the sparkle looks fabulous. hugs rachxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Such a sweet image and I love your colouring, great layering and papers, Hugs, Nikki x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beautiful card Marley, love the design papers you have used and the layout is amazing :) Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Marley,

    Bedankt voor je compliment op mijn kaartje.Ik vind jou kaartje ook helemaal super! Het papier is erg mooi.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  32. hoi
    wat een schattig kaartje en wat leuk die glitters erbij dat is een heel leuk idee

    hoeveel vraag je voor je 3d vellen??? en voor het opsturen??

    groetjes jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh what a super cute card!
    She is so sweet and love your fabulous colours and detail!
    Thank you so much for your lovely comment. The stickle glue is Stardust.
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh she is so sweet and love all the sparkles, fabulous card.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  35. This is a really stunning card dear, beautiful colouring and perfect layout
    Hugs Jacqui

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi marley,
    Leuk dat je op mijn blog was, zet je tussen mijn bloggers! Supermooie blog hebje!
    groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hi Marley, gorgeous card, cute image with lots of sparkle and bling and i love those bo bunny papers they are scrummy. Good luck with the DCD DT call.
    Love n hugs
    Vikki xx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Deze is ook prachtig joh! De stickles komen er erg mooi uit en dat papier vind ik zooooooooo leuk, ik heb zelf ook nog een stapeltje liggen dat ik voor een heel bijzonder kaartje bewaar. Ik vind de sterretje bovenin ook erg leuk! Top kaartje weer!!

    xxx
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een lief kaartje!
    Heel apart met die sterretjes!
    Liefs,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een super vrolijke kaart. Heerlijk die felle kleuren en de stempels van de greeting farm zijn natuurlijk ook niet om te versmaden :D

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley