vrijdag 25 september 2009

Magnolia



Hoi allemaal,
Wat heb ik het druk op school! Ik heb zo ontzettend veel te leren en huiswerk te maken, dat ik nu niet meer iedere dag tijd heb voor kaartjes te maken.. maar zodra de vrije tijd er is, maak ik ze wel! Vandaag heb ik dit kaartje dus gemaakt..
De stempel is van Magnolia: Strawberry.. het papier is ook van magnolia wat dus perfect past bij de stempel.. de stempel is ingekleurd met de copic markers (jaja heb de smaak te pakken) ik heb er nog niet erg veel, maar ik vind het resultaat erg mooi, als ik ze vergelijk met de potloden is dit toch veel sprekender!
De bloemen komen uit de emmer: bucket of blooms, het lint heb ik op de beurs gekocht, hieraan heb ik een hartje gehangen met de tekst: made with love..
De achtergrond heb ik geairbrushed..
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden..
xxx Marley

Hi everybody..
I'm so busy with school, much homework and learning.. So I dont have time to make everyday a card, but if I do have time the first thing I do is make one! So this one I made today.. the stamp is from Magnolia: Strawberry.. the designpaper is also from magnolia wich matches perfectly with the stamp.. I coloured the stamp with the copic markers ( dont have so many, but I like them so much ) also airbrushed the background.. The ribbon is bought on a craft fair..the charm is saying: made with love..
Feel free to leave a comment..
xxxx Marley

36 opmerkingen:

  1. leuk hoor, de kleuren matchen inderdaad perfect.. oh en let maar op. voor je het weet heb je een hoop copics want het werkt verslavend ;) :P

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoewel ik de achtergrond zelf iets lichter had gehouden met het airbrushen... toch is je kaartje erg leuk geworden!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He super kaart hoor! Jammer he, dat je niet elke dag (en het liefst dan ook nog de hele dag) kaarten kunt maken, haha! Ik ben net pas begonnen met Derwent Potloden, en nu vind ik die copics al (bijna) leuker, ahum

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a beautiful card Marley, lovely Tilda and great colours. I'm working on your image folder and hope to send it to you early next week. Hope the studying goes OK and you have a lovely weekend!
    Take Care
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel lief kaartje. En wat blijven de magnolia's toch leuk om in te kleuren. Pas maar op, want als je de copics leuk begint te vinden, gaat het heel veel geld kosten.
    Geniet er van.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi marly,
    prachtige kaart heb je weer gemaakt!!
    je bent best goed met de airbrush!
    heb je het nog leuk gehad op de demo dag met nicole! ik vond het leuk dat je daar op de foto stond, ik zat te kijken en het was echt zo van heeee dat is nou marly, erg leuk
    nou tot de volgende keer maar weer he
    groetjes stef

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is een erg leuk kaartje geworden meid,
    leuk ook dat hangertje aan die kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk kaartje geworden meid!
    leuk ook dat hangertje eraan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een superkaartje weer|!
    Jammer dat je niet meer zoveel tijd hebt :(
    Maar toch!! weer een mooi resultaat

    Liefs Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuk achtergrond papier zeg!!! helemaal goed! :)

    liefs, karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. helemaal leuk dat papier!! ben er wel jaloers op! hihihi, maar ja, die aardbeitjes he, maakt het weer direct weer goed ;)

    have fun with it, naast je school.
    liefs, karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marley
    Je kaartje is schattig en school gaat nu eenmaal voor he, dar is erg belangrijk.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zie dat je ook zo een omtrekje rond je afdrukje maakt,dat oogt zoveel mooier en is makkelijker als je het wil uitknippen.Mooi gemaakt en de kleuren zijn echt op elkaar afgestemd...prachtig!!!!
    Grtjs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een lekker vrolijk kaartje prachtig en heel veel succes met al je schoolwerk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Marley,
    Hope your studies are going well.
    Your card is so adorable!
    She is so sweet and love your fabulous colours and papers!
    Gorgeous background!
    Have a great weekend!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. For someone who doesn't have many copics, you certainly make a terrific job of colouring in. Just stunning, and the paper is beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatje!!! Ik heb het helaas ook erg druk met mijn school. Jammer he, dat je dan geen tijd hebt om iets leuks te doen.
    Je kaartje is echt leuk.
    -xxx- Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk he,,,die Copic Markers! Je hebt weer ee mooi kaartje gemaakt.

    Succes met school!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is just a beautiful card!~ I love the paper from Magnolia too, so very sweet!
    Hugs
    Jodi =)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Succes met alle drukte marley!! je kaart is er niet minder mooi door geworden, ik vind het prachtig!!

    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou Marley ik vind 'm toevallig super gaaf! Helemaal op elkaar afgestemd. Top!
    Succes met de studie! Wat voor school doe je?

    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij is schitterend Marley, heel mooi gedaan!
    En ja, soms zijn andere dingen belangrijker dan lekker freubelen. Ik heb deze week helaas ook nog niet veel tijd gehad.
    Een heel fijn weekend van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig kaartje Marley.
    Mooi ontwerp, super papier en het lieve Magnolia stempeltje is echt super gekleurd.

    Fijn weekend,
    xoxo Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi!!

    ja school gaat voor he!! Maar je hebt nu weer een heel mooi kaartje gemaakt!! Ik vind dat je hem super hebt ingekleurd!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik vind hem echt leuk geworden hoor succes met school xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een scheetje is dat zeg
    ik heb dat papier ook geweldig mooi vind ik het

    groetjes jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Marley

    Wat is het weer een lieverdje geworden!!
    En veel succes met school hoor...rustig aan ...je kunt niet alles tegelijk!
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Marly,
    Ben 14 dagen op vakantie geweest.Dus wat moeten nalezen. Je hebt ondertussen wel mooie dingen gemaakt!
    De kleuren van de laatste kaart passen perfect samen. En je airbrushen is ook zeer mooi gedaan.
    groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schatje !!!!


    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  30. beautiful card Marley, I love your papers and the image is so cute, I emailed you a few days ago, not sure if you recieved it, my email is anderson_jill1@sky.com
    hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Beautiful card! I especially like the strawberry paper... so sweet!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. prachtige kaarten heb je weer gemaakt en mooi papier ook

    BeantwoordenVerwijderen
  33. This is gorgeous Marley, I love the papers and your colouring is gorgeous.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Marley wat een schatje je kaartje . Zo mooi!!
    En wat een herlijk papier.

    XXX Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Beautiful patchwork effect on this card Marley, Tilda is perfectly coloured too :) Donna x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley