Pagina's

zondag 6 september 2009

Daddy's Birthday




Hoi allemaal,
Morgen is mijn vader jarig en daar hoort natuurlijk een kaartje bij.
Hij houdt erg van gitaar spelen dus vond dit wel een leuk kaartje voor hem.
Vind het altijd lastig om mannen kaarten te maken, want zelf ben ik meer van de zoete bling bling kaartjes.. Ik ben dus benieuwd wat jullie hier van vinden.
Het papier is van Basic grey uit de paperpads: Offbeat en Granola, de randjes heb ik met distress inkt bewerkt: Brushed corduroy.
Drie donkerblauwe knoopjes rechtsboven.
Bloemen uit: Bucket of blooms emmer, de takjes uit de MC gill pons.
De stempel is van Magnolia ingekleurd met Derwent coloursoft..
Geef gerust weer je eerlijke mening.
x0x0x0x Marley


Hi everybody,
Tomorrow is my daddy's birthday and offcourse he should have a handmade card.
He likes to play guitar so I think its a lovely card for him.
I find it always difficult to make a man card cause I like sweet and bling bling cards, so please tell me what you think of it.
I used paper from Basic Grey paperpads: Offbeat and Granola.. on the edges some distress inkt: Brushed Corduroy.
The flowers are from bucket of blooks and the pines from my MC gill punch.
The stamp is from magnolia and coloured it with my Derwent Coloursoft.
Feel free to leave a comment.
x0x0x0x0x Marley


Binnenkant kaart
Inside of the card



Close up

28 opmerkingen:

  1. hé marley! dach ga even kijken, en net een nieuw kaartje geplaatst hihi. hij is keuk je kaart, jammer voor de donkere foto! de binnenkant is ook erg mooi geworden. alvast gefeliciflapperd met je vader morgen!

    groetjes
    daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hé das beter! hihi ach beter te vroeg dan nooit toch?!

    groetjes
    daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, ik vind dit een super mannen kaart hoor! Leuke stempel en mooi kleuren!

    Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Marley,voor mij is het geslaagd hoor!Een leuke binnenkant,dat is voor mij nog steeds het moeilijkst.
    Grtjs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik vind je kaartje Super! Echt heel erg leuk, daar zal je vader heel blij mee zijn.
    Fijne dag morgen, liefs van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marley, een super mooie kaartje is dat voor je vader.
    Alvast van harte gefeliciteerd met je vader en een fijne dag gewenst.
    liefs, Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is heel erg mooi geworden, een prachtige kaart. Zal je vader vast blij mee zijn.
    Groeten,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O ik vind deze kaart geweldig Marley. Lekker de randjes met inkt bewerkt. Erg mooi is dat! De binnenkant maakt het helemaal af. Super!

    Alvast van harte gefeliciteerd met je vader!!

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig hoe je deze kaart gemaakt hebt! En de binnen kant ook zo mooi! Wat zal je vader daar blij mee zijn!! alvast van harte gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een echt mannenkaart!
    Ik vind m TOPPIE!!

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke kaart hoor marley, grappig afdrukje, ik herken meteen mijn vader er ook in die speelt ook gitaar grappig he, en tuurlijk mag jij zeggen wat je van mn kaartjes vind ,ieder zijn eigen smaak toch hihi groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi!!

    ik vind het een echte mannenkaart!! leuke stempel ook!Ik vind mannenkaarten ook altijd moeilijk!! maar deze is heel goed gelukt!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marley
    Een hele leuke mannenkaart.
    Leuk stoer papier.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtige stoere kaart toppie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marley

    Wat een ontzettend leuk kaart is het geworden!!

    geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat herkenbaar, je verhaal. Ik vind het ook lastig om mannenkaarten te maken. Geef mij maar vrolijke tinten met frutsels... maar toch is het je goed gelukt Marley. Het is mooi papier (geloof dat ik het ook nog ergens heb liggen). Mmmm, misschien moet ik het gaan zoeken en ook eens wat van die mannenkaarten maken... zet het op mijn lijstje... Veel plezier met de verjaardag van je paps en van harte gefeliciteerd voor jullie allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely mans design, the papers, image and colours are just perfect, have a good day sweetie hugs Jacqui xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh Edwin is fab and brilliant colours.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I am loving your card fab image and design detail
    linnuex

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marley, wat een geweldige mannenkaart. Echt super. Jammer dat ik je gemist heb op de beurs. Ik ben nog steeds niet de oude maar het gaat steeds beter. Jan en mijn moeder doen de beurs in Rijswijk, ik neem nog een beetje rust en ga dan die week daarop naar Belgie. Heb er zin in.
    Ik hoop mijn lichaam ook, hahaha.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Marley,
    Wat een super kaartje voor je vader, zeker omdat hij van een gitaar houdt. Mooie binnenkant, dus TOP. Gefeliciteerd met je vader en een fijne dag.
    Liefs Paula x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oh wat een prachtig kaartje Marley,leuke stempel.
    Stoer papier.

    Liefs Riet,

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Thank you for visiting my blog and your lovely comments. Your card is beautiful and your father should love it. Wonderful job.
    Hugs xx
    Carolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Marley,

    Jij maakt ook mooie kaarten....! Leuk dat je reactie's op mijn blog schreef.

    Groetjes, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Marley, wat een prachtige mannenkaart. Heb zelf ook altijd een beetje moeite met de mannenkaarten.
    Mooie blog heb je, ga je volgen

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow fabulous card Marley!
    Love your papers and great design!
    Perfect image for your Dad he will just love this!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. This is a really fantastic men's card and the perfect papers for the perfect image :) Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wowie, mooi hoor! Ik vind het altijd maar lastig mannenkaarten en jou is het echt heeeeel goed gelukt!

    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley