dinsdag 26 januari 2010

Charlotte TGF day 2



Hoi dames,
Dit is mijn tweede kaartje voor the greeting farm: charlotte!
Ik vond hetzelf wel een gave digi-stempel, ben benieuwd wat jullie van haar vinden?
Ik heb haar ingekleurd met de copic markers, op enkele verzoekjes een foto gemaakt van de copic markers die ik gebruikt heb!
Ik heb het papier van Basic Grey: Bittersweet gebruikt. Lint van all that scraps, plakparels, bloemen van prima flowers met daarin spacers en plakpareltjes.. en natuurlijk niet te vergeten; stickels!
Ik ben weer benieuwd wat jullie van haar vinden en natuurlijk naar jullie kaartjes met deze digi!
Liefs, Marley

Hey lady's
This is my second card for the greeting farm called Charlotte.
I think this is a great digi-stamp! I coloured her with the copic markers (see colours below). The paper is from basic grey: Bittersweet! Ribbon from all that scraps, pearls, flowers from prima flowers with spacers in the middle.. and ofcourse; Stickels!
Hugs Marley



Ik heb ook nog even een vraagje; hoe vinden jullie mijn kaarten eruit zien als ze in groot formaat upgeload worden naar blogger, zijn ze wel duidelijk voor jullie? niet onscherp of iets dergelijks? Ik merk namelijk heel veel verschil per computer hoe mijn kaart uitkomt.. mocht hij dus niet mooi uitkomen, geef dan even een seintje dan zet ik ze in de standaard maten in blogger (stukken kleiner) dus ik ben heel benieuwd hoe jullie ze zien, zodat ik weet wat ik het beste kan doen. Alvast bedankt!

23 opmerkingen:

  1. je kaartje is helemaal super ben nu alweer benieuwd na die van morgen maar die zal net zo mooi worden als deze dat kan niet anders als het bij jou uit je vinders komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marley je kaart is supermooi! Ik had het idee dat het formaat van Ian iets scherper was maar dat is misschien persoonlijk.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is leuk!!!!!
    en je foto,s zijn duidelijk hoor

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje en voor mij is de foto scherp genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh Marley,deze is ook weer prachtig,leuk die stempel,heel mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. She a very pretty girl Marley, and I love your colour choice
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind hem wel heel erg leuk ze is net zo een discogirl leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Marley, wat een plaatje weer :)

    Liefs, Nyna.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig is je kaart marley! en ik vind het erg duidelijk hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hee meis!

    Ik vind de kaart weer geweldig!

    En ik vind je kaarten altijd duidelijk hoor.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ohhh wat een lieverd prachtige kaart en kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai Marley, Super kaartje weer, stoer stempeltje!En super dat je een foto van de kleuren erbij hebt geplaatst, helemaal geweldig, kijk al weer uit naar je volgende kaartje! Groetjes Marianne
    oja, zie je foto goed hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous card Marley...I adore the colours. Am playing the relay too, great fun.
    Hugs Emma x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marley, woow alweer zo'n mooie kaart, kijk uit naar de volgende.


    gr.louse

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is weer super!
    Enne.. je kaarten komen hier gewoon scherp over hoor :)

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoy Marley,
    Alweer zo een prachtige kaarten!
    Je foto's zijn mooi scherp zo voor mij!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super mooi je nieuwe kaart, gave stempel hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is weer helemaal toppie.

    Liefs Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de afbeelding zag en dacht... mmmm.... niet helemaal mijn smaak, maar als ik dan zie wat jij ermee hebt gedaan dan is hij toch wel weer errug leuk! Super lekkere glitters gebruikt en dat papier blijft tot mijn favorieten behoren! Heerlijk!

    xxx
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marley dit kaartje is ook al zo,n schatje en lief is charlotte he.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Marley, her makeup looks soooo fab!!! Very fun card and nice mix of papers!!! Beautiful combination! Are you doing the next one?
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wow Marley another gorgeous card, what a cute little image hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley