Pagina's

zondag 17 januari 2010

Magnolia



Hoi allemaal,
Dit keer heb ik een kaartje gemaakt met een oudere magnolia stempel en niet ingekleurd met de copic markers, maar met de derwent potloden!
De reden hiervoor is; Miranda van Stempels & zo heeft mij gevraagd om voorbeeldkaarten te maken met haar materialen en gevraagd of ik een workshop wil geven met de derwent potloden! Op 31 januari heeft Stempels & zo een grote uitverkoop dag met allerlei stempels, papier, potloden etc in de aanbieding met grote kortingen.. Ook zullen er allerlei workshops zijn bijvoorbeeld; inkleuren met distress inkt en inkleuren met de derwent potloden. Ik zou het leuk vinden als jullie ook langs zouden komen.. het is dus op 31 januari in Eindhoven! Meer informatie zal nog volgen.

Over dit kaartje; het papier is van Memory box.. de stempel is van Magnolia; ingekleurd met de derwent potloden, was weer even wennen hoor! maar ik vind het resultaat van de potloden ook erg mooi.. wat roosjes en pareltjes gebruikt. De randen van het papier heb ik geponst met de Martha Steward pons: Doily lace!

Ben benieuwd wat jullie er van vinden en of jullie interesse hebben om naar de uitverkoop dag te komen? Liefs, Marley


Hi Lady's
This time a card with an older Magnolia.. I didnt coloured it with the copic markers this time but with the Derwent coloursoft pencils! Think they give a great effect too! The paper is from memory box, punched the edges with the Martha Steward punch; Doily Lace, some roses and pearls!! I'm looking forward hearing what you think of my card.. Big hugs Marley!


38 opmerkingen:

  1. Wat een super sgattig kaartje zeg... en ook zo`n leuk stempelafdrukje!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marley.
    Wat weer een mooi kaartje,de stempel is al een paar jaartjes oud, maar dat is wel weer eens leuk om hem dan te gebruiken.Ik heb hem namelijk ook.Het is voor mij een beetje ver om langs te komen, maar wens je alvast een goede workshop toe.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt er een heel leuk kaartje van weten te maken Marley!!!

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW Marlwy, what a gorgeous card. Such pretty colours. Love that image and how you have coloured her. Beautiful papers too and it is all so well co-ordinated.
    happy Crafting.
    Love Sandra xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is gorgeous Marley and the papers are so pretty. Hope you've had a lovely weekend!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O Marley wat een schatje weer!! Het papier is helemaal fantastich en wat jij ervan gamaakt hebt is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je een workshop mag geven! En ik vind het helemaal leuk dat het eens een keer in Eindhoven is! Klopt het dat het op een zondag is? Heb je al enig idee hoe laat? Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een kaartje heb je gemaakt en wat een schattig papier hebje gebruikt.

    Helaas ik woon te ver weg..........maar anders was ik zeker gekomen succes.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi marley
    wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt zeg
    ik zou graag naar de uitverkoop van stempelsenzo willen maar het is voor mij iets te ver weg:(
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook met de potloden is het je weer gelukt om er een prachtige kaart van de maken. Het papier vind ik echt geweldig.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. en deze laatse is erg mooi geworden mooi papier het stempeltje is super en heel mooi ingekleurd
    Gr Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend!! En wat past alles mooi bij elkaar! Succes en veel plezier tijdens de workshop!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartstikke leuk kaartje!!
    Helaas is Eindhoven niet te doen voor me anders was ik er zeker bij geweest.
    Ik wens je alvast veel plezier daar!!

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooi kaartje Marley. Prachtig ingekleurd!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik vind de kaart mooi zeg ,en prachtig ingekleurd hoor,eindhoven is voor mij iets te ver weg,maar veelplezier met shoppe xxx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze blijven leuk die magnolia stempels en wat een leuk papier. Mooi gedaan hoor.
    groetjes nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw ik vindt hem heel erg oed geslaagd zeg.Het is een heel mooi geheel.Super ingekleurd ook.Gr.Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marley, mooie kaart zeg... Enne... Eindhoven is voor mijn niet zo ver weg.. ik hou je blog in de gaten... Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wow!
    Marley this is absolutely adorable!
    Such a gorgeous card!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. beautiful card Marley I love your colouring, and those papers are just gorgeous hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik vind hem super geworden en dat papier vind ik helemaal om hebberig van te worden hihi Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hai Marley, ik heb een Award voor je op mijn Blog staan! Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een mooi lief kaartje heb je gemaakt! ik vind de oudere magnoliastempels ook nog steeds erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohhh Marley,wat een schitterende kaart,lief die stempel, maar wat een prachtig papier zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ohh wat een lieverd prachtige vrolijke kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel erg mooi Marley!

    Liefs Ida
    PS eindhoven is een beetje ver voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lief kaartje, ben vooral verliefd op dat papier wat je gebruikt hebt ;)

    Liefs, Nyna.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel lief kaartje Marley, mooie kleurtjes.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  29. super mooi kaartje marley! mooi papier en prachtig ingekleurd! succes met de demo, maar dat gaat jou vast helemaal lukken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een supermooi kaartje.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Marley, this is way adorable!!! Those papers are so cute with the little flowers and you accented it so well with the MS punch. That is a perfect touch!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wauw super vind ik hem en je rozen papier vind ik helemaal super
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  33. geweldig mooi kaartje is dat weer geworden zeg
    kan helaas niet langs komen is toch wel wat ver voor mij maar veel plezier

    gr jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  34. De demo is me te ver maar.......je kaartje is schattig hoor!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Adorable sweet Tilda and what fab papers.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw je hebt al weer zo'n super mooi kaartje!!
    Echt heel lief is ze.

    Enne....jij ziet ook alles he? hahaha
    Mn potlood deed opeens raar dus kreeg ik lelijke zwarte strepen door het oortje, vandaar dat ik hem van een ander afdrukje heb afgeknipt en er over heen heb geplakt. Ik hoopte dat het niet te zien was hahahah
    Betrapt xd

    liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  37. ik vind het een supermooi kaartje, en wat leuk dat je een workshop gaat geven!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley