zondag 10 januari 2010

Weer terug!! Back again


Hoi allemaal,

Ik ben best wel een slechte blogger geweest deze 2 weken.
Ik heb het zo ontzettend druk gehad, vooral met school!
Ik had namelijk woensdag een groot examen wat zou bepalen of ik dit jaar zou halen, nou ik kan vertellen ik ben met een 9,8 geslaagd en ben nu dus klaar met school en kan over een paar weken beginnen met stage! Daarnaast ben ik erg druk bezig geweest met een project van Pink Cat Studio Melissa van PCS heeft een heel nieuw iets in de stempelwereld opgezet, wat hopelijk een groot succes zal worden! Het is een paper-piercing project, je krijgt documenten opgestuurd wat lijkt op een stempel, maar allemaal losse onderdelen zijn. De bedoeling is dat er geen kleurwerk aan te pas komt, maar het uitprint op gekleurde vellen papier of design papier, ook erg leuk voor mensen met een cricut want dan gaat alles automatisch! Ik heb het gewoon met de hand uitgeknipt, het is best wel een werk maar ik vind het resultaat mooi; kijk gerust naar de voorbeelden en ik ben heel benieuwd wat jullie van dit nieuwe iets vinden!!
Mochten jullie het leuk vinden, er is een gratis document zodat je het zelf eens kan uitproberen en ook nog eens mee kan doen aan een wedstrijd waar je maar liefst $50,- kan winnen om te spenderen in de webshop. Klik hier voor paper piercing projects en Klik hier voor meer voorbeelden op de blog. Liefs, Marley

Hi Everybody,
I've been a bad blogger for the last 2 weeks but I have been busy with studing, I had a huge exame last wednesday.. but I made it!! So i'm finished with school, only have to do some internship wich I will start in february! I've also have been busy with a Pink Cat Studio project called: Paper piercing projects.. You will got a file with lots of details from the stamp that you can print on coloured paper and/or design paper! It means you dont have to colour the image but just cut it out and place it on eachother. Its great for people who have a cricut, but you can also cut it by hand just like I did! Its a lot of cutting but the result is great; take a look at my samples. There is also a free file to try it out and you can participate in the contest to win $50,- to spend at PCS. Please take a look at the paper piercing projects

Mijn voorbeelden/My examples

Valentine ballerina

Clown Owl

Owl Cuddles

Butterfly




Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn 4 kaarten vinden en wat jullie denken over dit nieuwe project! Liefs Marley

I'm so curious what you think about my 4 cards and what you think of this new project.

Hugs Marley

35 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi Marley!
    Dit zal ik ook wel willen uitproberen.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je examen Marley! Een mooi cijfer zeg!
    De voorbeelden zijn prachtig! Paperpiecing is ook heel leuk om te doen.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marley

    Wat een super cijfer joh, van harte gefeliciteerd. En succes met je stage. Je kaartjes zijn ook weer erg leuk

    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gedaan Marley en gefeliciteerd. Wat een prachtig cijfer...
    En je kaartjes vind ik erg leuk maar het nieuwe project spreekt mij niet aan... sorry... moet er al niet aan denken om weer te gaan knippen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marley,
    Gefeliciteerd..... Jammie wat een goed cijfer heb je gehaald zeg Super!
    Je kaartjes zien er erg leuk uit, maar denk dat het niet echt mijn ding wordt...sorry.
    Succes met je stage meis en nog een hele fijne zondag.

    Liefs,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,

    gefeliciteerd zeg wat een cijfer haha!!
    De kaartjes vind ik erg leuk geworden!

    groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartelijk Gefeliciteerd met het behalen van je examen en met een pracht cijfer.
    Je creaties zijn ook erg leuk ik ga dat nog eens goed bekijken wie weet doe ik er iets mee.

    Groetjes en nog een lueke dag.

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Marley, Proficiat zeg wat een geweldig cijfer! Mooie kaartjes! Succes met je stage, als je die ook zo goed doet als je examen dan komt het helemaal goed met jou, haha.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee Marley! je hebt toch niet stil gezeten! En dat allemaal tijdens de voorbereidingen voor een examen waar je een 9,8 voor haalt. goed zeg! Geniet van je stage! Ik vind je kaartjes heel erg leuk geworden. Ik ben zelf alleen niet zo'n knip-fan, dus heel warm loop ik nog niet voor deze techniek. Het idee erachter vind ik daarentegen wel weer heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een dikke proficiat hoor voor je goede cijfer en schitterende kaartjes weer ze zijn prachtig hoor
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Marley, I love all your paper piecing projects for PCS! They're absolutely wonderful! Great work :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marley,

    Wat en Super cijfer heb je gehaald zeg van harte, succes met je stage. Kaarten zien er erg mooi uit, ga eens een lijkje op de site nemen.

    Groetjes,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gefeliciteerd marley,en je kaartjes zijn weer leuk, persoonlijk vind ik het inkleuren toch wel ietsje leuker, maar das mijn mening hoor xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi Marley wat een goed nieuws en een prachtig resultaat gefeliciteerd met je cijfer. En zo te zien aan je kaartje ook weer aardig bezig geweest. Ze zien er prachig uit . En een leuke site is het.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marley.
    Gefeliciteerd met je mooie cijfer.
    De kaartjes zijn leuk maar ik zal er zelf niet snel aan beginnen. Sorry.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Marley,

    Van harte gefeliciteerd met het behalen van je examen.Ik vindt je kaartjes heel erg mooi.Heb net even op de site gekeken en ik vindt het een leuke site misschien dat ik het ook eens ga proberen.

    Groetjes Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh these are totally fabulous!
    Wonderful creations!
    Well done on completing your exams!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marley

    Gefeliciteerd met het behalen van je examen wat een mooi cijfer heb je gehaald
    Je kaartjes zijn heel mooi geworden het ziet er heel mooi uit.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi,

    Ik vind het erg leuk om te zien, maar geef mij toch maar het kleuren hoor :D
    Desalniettemin vind ik dat je er mooie kaartjes van heb gemaakt.

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi Marley
    Gefeliciteerd met het halen van je examen ( ik ben blij dat dat voor mij allemaal achter de rug is!) je kaartjes zijn super leuk, ik vind vooral de uiltjes zo lief!
    Groetjes
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow, wat een prachtig cijfer heb je gehaald, gefeliciteerd,
    Je kaartjes zijn erg leuk! Succes met het nieuwe project!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. congratualtions on passing your exam Marley well done so pleased for you.
    I love your 4 cards they are gorgeous, the paper piecing is a great idea so different hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. gefeliciteerd met dat prachtige cijfer, en je kaartjes zien er erg leuk uit maar ik heb net de smaak van de copics te pakken

    BeantwoordenVerwijderen
  24. gefeliciteerd.
    erg leuk dit. ik hou wel van wat nieuws
    je hebt prachtige voorbeelden gemaakt
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. dat ziet er ontzettend leuk uit zeg en wat hebje er leuke kaarten mee gemaakt!
    proficiat met je mooie cijfer en succes op je stage!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jemig studiebol! Wat een goed cijfer!! Gefeliciteerd! Ik had je voorbeeld met de vlinder al op de PCS site gezien, erg mooi! Ik vind het een erg leuk idee van Melissa maar zelf vind ik het inkleuren het leukste van het maken van projecten dus het is niet helemaal mijn ding. Neemt niet weg dat ik de voorbeelden allemaal wel errug leuk vind :). Oh en met ons ( :) ) gaat het allemaal hardstikke goed. Wij groeien allebei rustig door zeg maar.

    xxx
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  27. He Marley,
    Gefeliciteerd met je geweldige cijfer! Je kaartjes vind ik erg leuk.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ten eerste gefeliciteerd met je prachtcijfer. Je kaartjes zijn werkelijk eveneens prachtig. Stuk voor stuk origineel en vrolijk.
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Marley!! I just wanted to say how ADORABLE your work is! Aren't these so much fun to play with? Very cute cards!! xx Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  30. All so sweet Marley. You have done a wonderful job on your cards. Good luck in the exam

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hi Hun well done on completing your exams dear and well done onproducing such fabulous cards thisis a brilliant idea
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd! Wat goed zeg. En je karten zijn fantastisch

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat zijn je kaarten stuk voor stuk geweldig,echt schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik vind die kaart met uil erg gaaf!!!
    Leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Allereerst van harte gefeliciteerd met het behalen van zon waanzinnig hoog cijfer! Je mag hartstikke trots op jezelf zijn.
    Dat laatste geld ook voor deze mooie kaarten! Ik vind vooral de uilen helemaal SUPER!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley