maandag 11 januari 2010

Special Delivery




Hoi allemaal,
Leuk om al die verschillende reacties te lezen op mijn vorige voorbeeldprojecten! Dit keer dan een eigen kaartje die ik gisteravond heb gemaakt.
De stempel is een digi stamp van Karen's doodles ik vind het een geweldige digistamp en kon dit schildpadje dan ook niet weerstaan!
Hij is ingekleurd met de copic markers, de achtergrond van de schildpad heb ik geairbrushed. Het papier is van Basic Grey: Eskimo Kisses. Gebruik gemaakt van de nestabilities labels four, roosjes, plakparels en stickels!! Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.. bedankt voor het bezoeken van mijn blog. Liefs, Marley

Hi Lady's
Thanks for the lovely comments on my project for pink cat studio.
This time a card I made last night.
The stamp is a digistamp from Karen's doodles I love turtles and I couldnt resist to buy this digistamp.. I coloured it with my copic markers and airbrushed the background. The paper is from basic grey: Eskimo kisses.
Also used nestabilities labels four, roses and rosebuds, pearls and lot of stickels! Thanks for visiting my blog! Hugs, Marley


53 opmerkingen:

  1. Ooh, wat een schatje!
    Zo een lief afdrukje, en zoo moooi ingekleurd!!
    Je kaartje is geweldig ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi marley
    wat een schitterend leuk kaartje:D
    leuke de kleuren combinatie ook:D hihi
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Marley. Absolutely beautiful. So bright and colourful.
    happy Crafting.
    Love Sandra xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als allereerste hartelijk gefeliciteerd met het halen van je examen en dan ook nog met zo'n geweldig cijfer. Meid je mag heel trots zijn op je prestatie,
    Je kaartje is weer geweldig en een ontzettend leuk stempeltje heb je gebruikt,
    Ook de onderstaande kaartjes vind ik heel erg leuk geworden.

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is geweldig. En je hebt hem super mooi ingekleurd. Geweldig.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooi Marley!
    Dat stempeltje moet ik ook hebben haha!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een toppertje hoor! Prachtige kaart en subliem ingekleurd.
    grtz Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OWH Marley wat heb je het schildpadje prachtig ingekleurd. Een geweldige kaart.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Werkelijk prachtig Marley!!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marley.
    Wat een super, super mooie kaart.
    En je hebt ook heel mooi gekleurd.
    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi kaartje Marley, en van harte gefeliciteerd!

    geweldig zeg en wat een hoog cijfer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Marley, Je kaart is prachtig en zo mooi ingekleurd.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatjuh zeg... dat afdrukje is idd een lieffie en ook zo mooi ingekleurd...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die is leuk he?
    Mooi gedaan hoor en ja ik zou hem ook wel willen haha....

    groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. je hebt het werkelijkwaar prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief kaartje, en prachtig ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi kaartje. Zat er zelf ook over na te denken om deze digistamp te kopen, maar had al zoveel valentijnsafdrukjes dat ik het eerst maar niet heb gedaan.

    Groeten Detje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een super mooi kaartje geworden het is inderdaad ook een heel mooi stempeltje
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Marley,
    Vind het een ontzettend lief kaartje!!!!!
    Hoe kun je nu airbrushen en dan stempelen of eerst stempelen en dan airbrushen?
    Leg je dan iets over her plaatje heen?

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een leukertje weer, je hebt hem heel mooi ingekleurt hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow Marley, dit is echt mooi gemaakt! Zo mooi ingekleurd! Echt heel erg fantastisch!

    Knuf xxx Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een prachtige kaart en weer zo mooi ingekleurd
    een juweeltje

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Marley, your coloring is simply FANTASTIC!!!!! Very nice background with the airbrush! What a great job on this card and such a cute image!!!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik vind hem weer fantastische meid!
    heel leuk en fleurig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind hem super leuk, de vrolijkheid straalt van het schildpadje af!! Schitterend ingekleurd ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Helemaal leuk, en wat een snoezig stempeltje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. heel lief marley, leuk dat je een digi van een schildpadje heb,helemaal jouw ding groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een scheetje van een stempeltje.Heel mooi ingekleurd ook.Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een plaatje meis, heb je prachtig gedaan :)

    Liefs, Nyna.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi marley, ik had dit schildpadje ook gezien! gaaf he?! Je hebt er weer een mooi kaartje van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ohh wow je hebt de schilpad prachtig ingekleurd.
    Heel mooi
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heeej meis!!!

    Wat een super lieve kaart zeg!
    Leuk dat je er weer bent!!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wow, ik vind hem superlief. Mooi gekleurd. Ik had hem ook al gezien bij Karen's Doodles. Zij maakt echt hele leuke dingen.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een prachtig kaartje Marley, heel mooi papier en een super guitig schildpadje!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Marley,
    Dank je wel voor je uitleg op mijn blog.
    Het gaat dus eigenlijk hetzelfde als maskeren met 2 stempels.
    Ga het tzt toch eens proberen.
    Leuk dat je volger bent gewprden.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik vind 'm prachtig!

    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hai Marley! Helemaal super! Echt mooi gemaakt, geweldig papier en schitterend ingekleurd, echt gaaf!! Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Your card is stunning Marley and so beautifully coloured. Hope you are well and your back is on the mend!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik vind hem helemaal top geworden.
    Het is zker een schatje om te zien dit schildpadje.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wat een prachtig kaartje, hele mooie kleuren, en een geweldige schildpad!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoy Marley,
    Ook ik heb door de drukte een paar van je creaties gemist... Ze zijn weer prachtig allemaal! Het inkleuren wordt zoniet nog mooier vind ik! Ik vind die schildpad echt super!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. he marley

    wat een super leuk kaartje geworden, ik was ook al meteen aan dat snoetje verkocht, maar ik heb nog niet genoeg markers om hem te kunnen inkleuren, en met derwent potloden word het denk ik niet mooi een digi stamp

    groetjes
    daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Heel mooi kaartje meis, vind het schildpadje erg schattig! ook wil ik je bedanken voor je suggestie bij mijn kaartje!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gosh, I spent lots of time with my cup of coffee just staring at your beautiful card. Your colouring is stunning. I agree-this turtle is too cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Oh my goodness! This is an incredible card! I LOVE what you created with my turtle drawing. Absolutely stunning! Thanks so much for posting!
    Hugs, Karen (Karen's Doodles)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. This is just so sweet Marley... I just bought this digi so thanks for the fab inspiration.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ha Marley! dank je wel voor je reacties op mn blog! Jij maakt ook hele mooie kaarten! Deze vind ik gewoonweg super!! de kleuren passen helemaal bij elkaar en het plaatje is zo lief!! En ook zo mooi ingekleurd!!!
    Groetjes, Debbie

    P.S. ik ga deze week eens lekker op jouw site rondsnuffelen, je maakt erg mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. wow wat een leukerd die schildpad echt schattig en mooi ingekleurd
    GR Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Jemig! Voor mijn gevoel ben ik dit keer toch niet ZO lang weggebleven maar wat heb je weer veel geproduceerd in de tussentijd! Ik vind ze allemaal bijzonder mooi maar dit is mijn favoriet en ik zag dat dit dus zo'n Karen's Doodles is... ga nu dus snel even naar die website want ik vind het schildpadje ook wel errug schattig!!

    xxx
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley