zondag 24 januari 2010

Love me forever



Hoi dames,
Ik hoop dat ik jullie nog niet verveel met mijn kaartjes, maar deze is ook weer van Karens Doodles! Deze heet love me forever ik vond deze digistempel wel heel gaaf! Ik heb de stempel ingekleurd met de copic markers. Wat stickels om de afbeelding en op de bloemetjes en strikje (hoe kan het ook anders de stickels) de afbeelding uitgesneden met de nestabilities classic en scalloped rechthoek. Voor de rest heb ik de kaart vrij rustig gehouden, want het papier is van Bobunny en heeft een schitterende glinsterlaag! hoop dat jullie het wat kunnen zien op de foto? 3 gele roosjes in de hoekjes en wat gele pareltjes in de hoeken.. vrij simpel dus! Hoe vinden jullie hem geworden? Liefs Marley

Hi Lady's
This digi-stamp is from Karen's Doodles called; love me forever I just love this image! so much fun to colour.. I coloured the image with my copic markers.. Some stickels around the image, on the bow and flowers.. The image is cut out with the nestabilities classic and scalloped rectangle. I kept my card quite simple cause I love the design paper. Its from Bobunny and has glitters on it (hope you can see it on the photo) 3 yellow roses in each corner and some yellow pearls.. quite simple! Hope you like it and feel free to leave a comment.
Big hugs Marley


48 opmerkingen:

  1. Such a lovely card dear, fabulous colours and lovely image
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so sweet, they look so much in love :o)
    Great fun colours
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi there Marley. How are you. Your card is brilliant. What a super image, so beautifully coloured. I love the background papers too. Great design.
    Thank you for all the lovely messages you leave me Marley, it really means a lot to me.
    Happy Crafting.
    Love Sandra xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi... hier word ik hélemaal vrolijk van! Superleuke kaart!!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooo wat is die lief zeg prachtig. Is idd een erg leuk digistempel.
    groetjes
    daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Marley! Ik vind het weer helemaal super! En wat een schatje die stempel!!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marley, what's not to LOVE here!!!! Such a fun and cute image and I really love those Bo Bunny papers. They are fast becoming my favs. You did a fantastic job on this card sweetie!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww en nog eens wouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
    wat een SCHITTERENDE kaart heb je gemaakt
    toppie hoor
    ook een gaaf stempeltje hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohhhhh wat is die lief zat te twijfelen of ik deze zou bestellen, maar nu ik hem op die prachtige kaart van jou zie denk ik toch dat ik het maar ga doen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke en grappige digi !
    Ik moet er nog steeds eentje uitkiezen,
    lukt me maar niet, haha ;)
    Ik vind dat achtergrond papiertje ook om
    te kwijlen....

    Liefs, Nyna.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nou ons verveel je niet hoor, leuk kaartje, mooie stempel en hele leuke kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een vrolijk kaartje marley! en wat een schattige digi dtamp

    groetjes
    daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ok dit is weer zo'n lekkere vrolijke kaart.
    Erg mooi.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk hoor weer met die fele kleuren.Gr.Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi marley
    wat een schitterend kaartje
    erg leuk gedaan
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heej meis!!

    Wat heb je weer een super leuk kaartje gemaakt!
    Erg leuk papier heeft bobunny. Past er ook helemaal bij!!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En natuurlijk weer een toppertje he!!
    Erg lief kaartje geworden!
    Lekker vrolijke kleurtjes!

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind je kaartje er erg vrolijk uit zien met deze kleurtjes.Net wat je zegt heeft ook niet meer nodig.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuk verliefd stelletje ik vind je kaart ...... SUPER SUPER SUPER !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. je kaartje is helemaal geweldig en dat afdrukje ik bengelijk verkocht
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohhh wowww Marley,wat een schitterende kaart,prachtig die stempel en dat papier.
    Wat een vrolijke kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit is ook weer een schatje marley, frisse kleurtjes heel mooi.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi marleym als ik op de vergroting klik kan ik de glitterlaag van het papie rinderdaad goed zien. Deze digistamp had ik al zien staan op de site en ik vond hem ook zoooo geweldig! Jij hebt er een prachtijge kaart mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohhhhhhh wat lief zeg!!!!!
    Wil hem ook hahaha, geweldig gemaakt meid!

    groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Maley

    het is weer een schitterend kaartje geworden en wat een mooie kleuren allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. heheheheee this cute little card made me giggle!!
    silly cute little image!! LOVE your card sweetie..
    hugs, Janiel

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Echt een kaartje om vroijk van te worden! Mooi hoor!

    Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een mooie gezellige kaart

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een geweldig vrolijke kaart!
    Vond die digi ook al zo leuk.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wooow wat een schitterende kaarten heb jij weer gemaakt de afgelopen dagen,echt geweldig zeg!!

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mij verveel je nooit met je kaartjes hoor, ik vind ze super! Deze is ook weer erg leuk en heel vrolijk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  32. met zo iets moois kiun je niemand vervelen zeg!! prachtig en zo mooi gekleurd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. een hele mooie kaart met een super snoezig stempeltje prachtig
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Vervelen hoe kom je daar nou bij, je kaart is weer een plaatje, ben toch helemaal verliefd op haar stempels en wat een schitterend papier heb je gebruikt een een woord prachtig, en nog bedankt voor je lieve reactie op mijn Blog.

    Gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gorgeous sweet card, fab image and beautiful papers.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een schattig afdrukje.
    Je kaart is weer super.

    Liefs Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een schattige kaart, het papier is heel vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Die is heel leuk geworden met al die kleurtjes en deze digi stempel is ook mijn favoriet.

    Groetjes Kitty x

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wat een ongelooflijk mooi kaartje!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Fantastic card Marley, I love these giraffes and the bright funky papers :) Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een mooie lieve kaart!!!

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een ontzettend leuke kaart! Die digistamps van Karen's Doodles zijn ook allemaal zo gaaf.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Aw super sweet and cute card, I love the bright zesty colours.
    Hugs Emma x

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een schatje Marley! Ik ben helemaal geen 'geel' mens maar ik vind dit kaartje wel erg vrolijk en de afbeelding is mega cute!

    xxx
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley