Pagina's

dinsdag 19 januari 2010

Design team Karen's Doodles



Hoi allemaal,
Ik mag het bekend maken; Ik ben gevraagd voor Karen's Doodles design team!! Natuurlijk heb ik meteen ja gezegd.. ik ben dol op haar digi-stempels en vind het een hele eer om voor haar te designen! Er zullen een heleboel leuke dingen komen zoals challenge's maar daarover horen jullie tegen die tijd meer! Mensen die nog niet bekend zijn met Karen's Doodles neem zeker even een kijkje, het zijn echt prachtige digi-stempels!
Liefs, Marley

Hi Lady's
Proud to announce you that Karen from Karen's Doodles asked me to be in the design team.. ofcourse I said yes! I love her drawings.. the digistamps are really great! Its such an honour to design for her.. there will be a lot of fun in the future like challenge's but I will tell you more in time, so keep looking at my blog.. haven't seen Karen's Doodles designs yet? please take a look! they are awesome.
Big hugs Marley



29 opmerkingen:

  1. oh, thats great Marley.Well done, you do such great work

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marley

    Wauw gefeliciteerd joh, super leuk voor je.

    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wooowww gefeliciteerd zeg, leuk voor je, zij maakt echt mooie stempels, zondag toevallig nog het tangopaar besteld super mooi.

    Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super meid gefeliciteerd je hebt het dubbel en dwars verdiend

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow!!!! dat is gaaf zeg!! super voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Marley!!Maar terecht hoor,ze zou dom geweest zijn als je niet in haar team zou hebben opgenomen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ZO dat is nog eens leuk nieuws zeg!!
    Gefeliciteerd hoor!!
    Natuurlijk is dat een hele eer om te mogen designen!
    Ik wens je heeeeeel veel succes ermee!!
    Groetjes Marianna xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee Marley,

    Wat geweldig nieuws zeg!
    Ik ben benieuwd hoor!
    Succes ermee!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marley,

    JEETJE wat GAAF..... gefeliciteerd meid en ben erg benieuwd naar wat je allemaal gaat doen hoor.
    Ga zeker even een kijkje nemen.
    Veel plezier en suc6 gewenst!

    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. whow wat super leuk voor je gefeliciteerd ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte meid.Super gaaf voor je.Nu kunnen we nog meer genieten van je creaties.Gr.Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowww wat super! Hartelijk gefeliciteerd!!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is goed nieuws... Gefeliciteerd hoor!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd Marley! Een hele eer!

    Wat houdt het eigenlijk precies in? Moet je elke week/maand kaartjes maken voor op hun site ofzo en krijg je dan de digistamps? Vraag me dat zo maar af omdat ik wel meer zie dat iemand als designer wordt gevraagd.

    Succes ermee iig, je maakt prachtige kaarten dus dat zal wel lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hartelijk gefeliciteerd Marley!!

    Heel veel succes hoor!!

    Dat zal je heel goed afgaan want jouw kaarten zijn schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gefeliciteerd marley,wist wel dat je het zou worden,viel niet mee he week niks mogen zeggen.
    veel succes

    groetjes jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. proficiat hoor. Je maakt dan ook wel zeer mooie kaarten.
    Geniet ervan
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een feestje he? Jij ook gefeliciteerd! Grappig hoe dingen lopen, zo "spreken" we elkaar bij challenges en zo zitten we samen in een design team. Wat een geluksvogels zijn we! Spannend wat er allemaal staat te gebeuren en ik heb er helemaal zin in!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nog een beroemdheid in ons midden. Hartstikke leuk voor je. Gefeliciteerd.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  20. GEFELICITEERD
    jij ook al?
    nou heel veel plezier ermee
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi Marley geweldig zeg. Gefeliciteerd en heel veel suc6.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hai Marley, van harte gefeliciteerd en ik ben heel benieuwd wat je allemaal gaat maken! Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk Marley! je gaat goed zeg met al dat designwerk, hihi! Ik vind het heel leuk voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oja; er staat ook een verrassing voor je op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd vrouwtje!! Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit van Karen's Doodles heb gehoord maar daar ga ik zo dan wel even verandering in aanbrengen :). Heel veel plezier!

    xxx
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat gaaf!!! Gefeliciteerd hoor! Heel veel succes met kaartjes maken met die schattige digi-stamps.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wooo hoooo...huge congrats Marley and so well deserved.
    Hugs Emma x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat gaaf dik verdiend meis Gefeliciteerd en succes met je nieuwe job !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley