maandag 25 januari 2010

Merman Ian



Hoi allemaal,
Er is een gave 'wedstrijd' aan de gang bij the greeting farm. Ze geven 1 gratis digistempel weg waar je een kaart mee dient te maken, voor de volgende dag! Heb je je kaart dus de volgende dag af en plaats je hem in de gallerie, krijg je nog een digi stempel gratis.. hiervoor gelden dezelfde regels als bij de eerste en zo gaat het 5 dagen door!
Dit was de eerste digi-stempel die we kregen.. ik heb hier een jongenskaart mee gemaakt! Altijd wat lastiger om te maken, maar vond hem zelf wel aardig gelukt!
Het papier is van Basic grey; Archaik.. De stempel is dus een gratis digi en ingekleurd met de copic markers! Wat lint gebruikt met daarop plaksterren! De tekststempel heb ik zelf gemaakt op de computer en met stickels en chalk bewerkt.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze jongens kaart vinden! Hebben jullie ook al een kaart met deze meerman gemaakt? Geef dan eventjes de link van je blog, ben heel benieuwd wat jullie er mee hebben gedaan!
Liefs Marley

Hi Lady's
There is a great challenge over at the greeting farm. They are giving away 1 free digistamp, you have to make a card with that digi stamp and upload it before the next day.. if you do that you can get a free digi the next day.. for the next digi there are the same rules! So.. this was my first and I had a lot of fun with this merman! I made a boy card, always harder to make than a girl/woman card.. but I think my card turns out pretty good, what do you think? I used the free digi, coloured it with the copic markers. Used some ribbon and stars.. the sentiment is handmade. Also used some stickels and chalk. Did you used this free digi allready? Please give me your link and I will visit your blog.
Big hugs Marley

30 opmerkingen:

  1. Hee Marley!

    Wat een geweldige mooie kaart!
    Mijn kaart is bijna klaar, zodra hij af is moet je maar eens kijken ;)

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat is ie leuk Marley ja ik vind het ook altijd lastig een jongenskaart maar deze is harstikke leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enige kaart, altijs lastig een jongenskaart,leuk papier heb je gebruikt.
    Leuk idee maar ik heb geen tijd om van de week 5 kaarten te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gewldig zeg!! wat ik zo mooi vind is het haar, het glanst gewoon!!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is heel mooi. Ik wil ook graag meedoen maar ik heb geen idee hoe ik de kaart moet plaatsen op hun site. Zou je me dat uit willen leggen.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja, ik had het gezien op hun site inderdaad, maar ik red het echt niet (fulltime baan + daarnaast studie) om elke dag een kaart te maken, hihi. Jij hebt een leukerd gemaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Marley, super mooi kaartje weer, ook leuk de tekststempel,best handig om zelf te maken, kun je er alles op zetten wat je wilt. Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige jongens kaart heb je gemaakt
    slim om de tekst zelf af te drukken
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh wowww Marley,wat een prachtig kaartje,leuke stempel en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi marley
    schitterend kaartje
    erg leuk gedaan
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Really cute i love the colours yu have used too, big hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nou moet zeggen datik hem heel erg leuk vind hoor en jongenskaarten vind ik ook niet zo gemakkelijk om te maken
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtig vrolijk kaartje en tja die mannen blijven soms moeilijk he al is het maar met de kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marley
    Je hebt gelijk jongens kaarten zijn vaak lastig maar het is je goed af gegaan hij is heel mooi geworden
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Cool hey Marley! Wat een gave jongenskaart! En hoe heb je zijn haar gedaan? Echt prachtig met die glans erin!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi! You nice boy is so sweet! ))
    Lovely card!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou Marley, het is allemaal gelukt hoor. Bedankt voor je uitleg he! Op naar morgen maar weer.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hiya - I used this image - and the next one!!! YAY! So much fun! Yours is rather lovely!

    Rx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart! Ik doe ook mee aan de wedstrijd. hoop dat ik het elke dag red om de kaart te maken. Mijn kaart staat op mijn blog http://detje81.blogspot.com/

    Groeten Detje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful!! I love your coloring and your added stars and shells!!
    hugs,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Love the paper you have used Marley, and you have coloured your image in beautifully.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuk kaartje weer,mooi papier ook!!

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. gave kaart heb je gemaakt
    echt heel mooi
    leuk tektst ook hoor


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hij is leukkkk Marley! Super!
    De schaduw op het haar is geweldig!

    Groetjes,
    Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een heel leuk en super mooi kaartje Marley!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nou Marley ik denk dat alle inspanning voor niets is geweest. Ik heb geen nieuwe stempel ontvangen en ben toen nog maar eens op de site gaan kijken. Ik vrees dat ik het verkeerd heb gedaan. Heb geen comment met mijn e-mail adres achter gelaten. Tis jammer maar ja. Ben reuze benieuwd naar jou volgende kaartje.

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fantastic card, gorgeous papers and colours.
    Hugs Emma x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hij is gaaf Marley! En wat heb je dat haar gaaf ingekleurd! Erg mooi!!

    xxx
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley