zaterdag 23 januari 2010

Time for tea




Hoi allemaal,
Weer een kaartje met een digi stempel van Karens doodles Time for tea ik vind dat schildpadje genaamd Herbert echt zo'n schatje! Ook Bigsby de muis vind ik super, het was dan ook super om hen in te kleuren met de copics! Om de afbeelding heb ik een randje oranje stickels aangebracht. Het papier is van My Minds Eye: Ooh Lala for him!
In de hoeken wat dew drops geplaatst en bloemen met een bloemenbrad er doorheen!
Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden en super bedankt voor al jullie leuke reactie op mijn vorige kaart! Mochten jullie al een kaart hebben gemaakt met Karen's doodles gratis stempel die je zelf mocht uitkiezen; laat het dan even weten dan kom ik zeker een kijkje nemen!
Liefs Marley

Hi Lady's
This time again a card with a digi stamp from karens doodles called: Time for tea
I just love the turtle Herbert! think he is so cute.. Bigsby the mouse is also a great mouse! It was fun to give colour to them with the copic markers. Around the image I have added orange stickels. The paper is from My Minds Eye: Ooh Lala for him! In the corners some dew drops and flowers with a flower brad in the middle! Thank you so much for leaving comments on my last card, I really aprreciate it! big hugs Marley


48 opmerkingen:

  1. Wat een dotje zeg deze stempel en wat heb je hem mooi ingekleurd,super.

    Groetjes Kitty x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een mooi kaartje geworden.
    En inderdaad een schattig plaatje.
    Krijg gelijk trek een thee haha

    Liefs Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk kaartje marley

    Liefs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk, fris kaartje heb je gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lekker fris kaartje, en idd de digi stempels zijn echt mooi!

    groetjes
    daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi marley,

    Oh jij hebt hem ook mooi gemaakt zeg, super!!
    Heb hem natuurlijk ook maar, deze is erg mooi!

    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Marley. Ik heb ook een digistempeltje van KD. Binnenkort ga ik er een kaartje mee maken.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marley,
    Echt een prachtig kaartje!
    En zo leuk he het afdrukje, heb het ook :D
    Hij is al ingekleurd maar moet er nog een kaart mee maken, laat je het zeker weten ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Marley this is so fun and very cute!! I love the bright colors you have used. It's so cheerful!!!
    hugs, Janiel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wouwwwwwwwwwwwwww die is gaaf
    echt geweldig hoor
    nou ik kom binnenkort wel eens een bakkie thee bij je doen hahahahahahaha


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze leuk he die digi stempels.
    Je kaartje natuurlijk ook.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vind hem echt weer hartstikke leuk!
    Echt mijn kleurtjes.
    Karin is wel op mijn blog komen kijken ( heel leuk) maar ik heb de digi stempel die ik heb uitgezocht nog niet ontvangen.
    Ze zal het wel druk hebben ermee.
    Zodra ik hem heb en er een kaart mee heb gemaakt laat ik het je weten,oke?
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke frisse kaart,ik moet mijn stempel eerst verkleinen ,maar dan laat ik je het weten hoor

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een gezellig kaartje prachtig in die vrolijke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi marley
    wat een schitterend kaartje
    erg leuk gedaan
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een superleuk kaartje Marley! Dit is ook een gaaf stempeltje.
    Ik heb de mijne ook binnen en wil 'em vanavond gaan inkleuren.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een supergaaf kaartje!
    Ben normaal niet zo van de oranje maar dit vind ik super geworden

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Marley,
    wat een fantastisch kaartje!
    Vrolijke kleurtjes, mooi gedaan :)

    Liefs, Nyna.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marley,

    Wat een prachtig kaartje, leuk papier en wat heb je hem schitterend ingekleurd.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Such a wonderful card Marley!
    Gorgeous colours and detail!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gezellig vrolijk kaartje heb je gemaakt.Gr.Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Another great card Marley. You really have got a talent for using copics.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart Marley! En je hebt de digi schitterend ingekleurd, wat een talent!!!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een ontzettend mooi kaartje heb je gemaakt, Prachtig hoor en wat een geweldig afdrukje
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  26. prachtige kaart Marley !!! mooi gekleurd !!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een vrolijke kaart Marley, leuk zo dat orange.
    Ik heb ook een digi stemp ontvangen heel erg leuk, heb er een kaartje mee gemaakt.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een mooi kaartje! en idd een hele leuke stempel, schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schitterende kaart in prachtige kleuren!!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Marley,

    Ik kom via via op jou blog terrecht, wat een mooie kaarten maak jij, schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Marley
    Super mooi kaartje ik heb toevallig dit stempelafdrukje als freebee gekregen zal er ook gauw eens mee aan de slag
    Jou kaart is in ieder geval heel mooi geworden
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie kaart zeg, en zo lekker fris die kleuren. De stempel is trouwens ook fantastisch!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ohh wat een prachtige kaart Marley,leuk zeg die stempel, Heel mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Geweeeeeldig Marley, echt super!
    Mooi ingekleurd, en leuke combinaties!
    Ik heb hem ondertussen ook gekregen en uitgeprint en ingekleurd.... Leuk, en het lukte allemaal ;) !!

    Groetjes,
    Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een heel vrolijk kaartje, super leuk Marley!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Good evening Marley, wow what a stunning card this image is sooooo cute. I am also loving the card below its stunning! have a good weekend, hugs Linda x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. This is too cute! I love the colors you used and your coloring is fantastic!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ik vind hem heel schattig en heel erg mooi ingekleurd
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een schatje. Lekkere felle kleuren.
    Heel erg mooi.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ongelooflijk prachtig qua kleurencombinatie vooral. Een super super schattige stempel.
    Liefs van Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een vrolijke kaart! Doet me verlangen naar de zomer en dat ik dan lekker buiten thee kan drinken ;) maar dat is nog ver weg helaas!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoy Marley,
    Druk... maar hier ben ik dan toch weer!
    Je laatste kaartjes zijn allemaal weer supermegamooi geworden! Ik hou van de manier waarmee je alles combineert! Die poezenstempel hieronder ben ik helemaal weg van!
    Alles heel mooi ingekleurd!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oh man Marley, I may have to get this cutie! Your coloring has just brought him to life!!!!!! Gorgeous!! Super, duper cute too.
    Okay I'm off to check out these images you are using!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gorgeous...love the colours and Karens images are superb.
    Hugs Emma x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley