Hoi allemaal,
Hier 2 kaartjes vanuit mijn kant.
Annette's creafarm heeft namelijk een geweldige wedstrijd voor het 4e kwartaal, annette's creafarm bestaat namelijk 10 jaar.. Kijk gauw op haar website voor de voorwaarden, je kan een hobbypakket winnen van maar liefs 50 euro!!!
Deze 2 kaartjes zijn bedoelt voor jullie om inspiratie op te doen.
Alle materialen op mijn kaarten zijn verkrijgbaar bij annette's creafarm, op de stempels na!
Groetjes Marley
Hi everybody..
2 cards here.. Annette's creafarm has a great challenge.. And I'm in the DT team, so this 2 cards are for inspiration.. Hope you like it..
x0x0x Marley


Hoi Marley
BeantwoordenVerwijderenSuper kaartjes heb je gemaakt voor Annette.
Ziet er goed uit.
Hugs Corry
wat leuk die koeien stempels en je hebt er een paar pracht creaties mee gemaakt, vond het erg leuk om je op de beurs te ontmoeten
BeantwoordenVerwijderengroetjes ellen
jaaa wat zijn ze leuk geworden !!! vooral die eerst vind ik superrrrrrrrrrrrrrr gaaf xx
BeantwoordenVerwijderenHi Marley, Your card is so cute!!! Love the farm animals!!! Very cleaver card!
BeantwoordenVerwijderenhope you have a great day.. hugs, janny
leuke kaartjes marley! die onderste is helemaal geweldig!
BeantwoordenVerwijderengroetjes
daisy
Ze zijn super leuk Marley, echt heel gaaf!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Jacqueline
zoooooooooooooooo, die zijn echt allebei superleuk!!!!
BeantwoordenVerwijderengroetjes!!!
Helemaal jij!Ik denk dat ik de jouwe er zo zou uithalen...knap hoor Marley!
BeantwoordenVerwijderenGrtjs,Celia
Die koeienkaart vind ik erg gaaf Marley !!
BeantwoordenVerwijderenWhaaahhhh superkaarten... mmbbbooee.... echt voor de creafarm..... mmmbbbooeee... Hahahah leuk Marley, ziet er allemaal grappig uit
BeantwoordenVerwijderenWow Marley, these are both gorgeous carsd. I love the animals you have chosen and beautifully coloured. Have a lovely week!
BeantwoordenVerwijderenClairexx
Superrrr Marley!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes San.
Fabulous cards, brilliant images and colours.
BeantwoordenVerwijderenluv
Debby
Die zijn LEUHEUK!
BeantwoordenVerwijderenSuperduper gaaf.
groetjs van Caro
Wat een schitterende kaarten Marley.
BeantwoordenVerwijderenLiefs Riet.
Marley, leuke kaartjes, zeker hiervoor. Leuk verzonnen. liefs Paula.
BeantwoordenVerwijderen2 gorgeous card Marley, love the cute images hugs Jill xx
BeantwoordenVerwijderenthose two cards are great...I remembered an old song))
BeantwoordenVerwijderenOld McDonald Had A Farm...I loved it when I was at school))