
Hoi allemaal,
Dit keer een nieuw kaartje met de nieuwste Snoesje stempel snoesje baby is het geen schatje?? Het papier is van Rayher maar wordt niet verkocht in de webshop, hobbytijd verkoopt het wel in de winkel zelf, dus mocht je het net zo geweldig vinden als ik stuur dan even een mailtje of ga gezellig langs! Ik heb ook nog gebruik gemaakt van een erg lief maan hangertje Bloemetjes met daarin Meeldraden vind dat de meeldraden echt het extra-tje geven aan de bloemen! Het snoesje is ingekleurd met de copic markers..
Een hele fijne dag nog!
Groetjes Marley
Hi Lady's
This time a card with a new stamp called Snoesje baby! Isnt she the cutest? I coloured the image with my copic markers.. I used the circle nestabiltie and added some stickels! The paper is from Rayher.. added some buttons and flowers! Hope you like my card and feel free to leave a comment! Big hugs Marley
Ook heb ik deze week van een aantal dames een award mogen ontvangen.. bedankt Louise, Anneke, Gusta, Marlieke Ida en Marianne! Soms schiet het bij mij erin om de awards te plaatsen, maar ik vind het een hele eer om te krijgen hoor! Dus bij deze plaats ik hem nu meteen op mijn blog! De bedoeling van deze award is om 10 dingen te noemen die je
blij maken;
This award is for letting people know 10 things that makes me happy:
- Mijn familie --> My Family
- Mijn vriend --> My Boyfriend
- De beestenbende hier thuis --> My animals!
- Bloggen --> Blogging
- Shopppen --> Shopping
- Lekker eten! --> Delicious food
- Kaartjes maken --> Card making
- Lezen --> Reading a good book
- Als de zon schijnt! --> I love the sun!
- En als laatste maar zeker niet de minste; Al die ontzettend leuke reacties van jullie op mijn blog! Bedankt dames.. --> All your lovely comments on my card, I appreciate it so much! Thank you lady's..
Eigenlijk zou ik deze award aan 3 mensen moeten geven, maar de keus is te moeilijk.. jullie zijn stuk voor stuk top dames en mochten jullie hem nog niet hebben ontvangen, pak hem dan gerust! Laat even een berichtje achter dan ben ik benieuwd wat jullie blij maakt!! Heel veel liefs, Marley


Hee Marley!
BeantwoordenVerwijderenWat een geweldig kaartje zeg!
Liefs Ida
leuke kaart hoor lekker vrolijk en zoetig groetjes christa
BeantwoordenVerwijderenHoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenWat een lief kaartje heb je weer gemaakt.... kom je ff langs op mijn Blog..
gr.louiaw
Wat een schatje deze baby snoes! Je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt
BeantwoordenVerwijderenoh Marley this is adorable!!!!
BeantwoordenVerwijderenhugs, Janiel
ohhh wat een schattig kaartje en ze zijn ook erg lief die snoesjes prachtige kaart heb je ermee gemaakt
BeantwoordenVerwijderenDank je wel Marley, voor je lieve reactie!!! Wat een "Snoesje" is je kaart weer! Echt prachtig!
BeantwoordenVerwijderenLiefs Cheryl x
Super mooi kaartje Marley .!
BeantwoordenVerwijderengr Ilonka
wat een snoezig kaartje is het geworden Marley,heel leuk!!
BeantwoordenVerwijderenLiefs Wendy
Bedankt voor je spontane reactie op mijn blog!
BeantwoordenVerwijderenWat een droppie is dit kaartje weer. Geweldig.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Bianca
Wauwwwwwww Marley echt een snoes van een kaart!! Geweldig gekleurd!
BeantwoordenVerwijderenDie kaartjie is regtig skattig!
BeantwoordenVerwijderenOohh Marley dit is met recht een snoesje, heel lief kaartje heb je er van gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Suze
Wat een snoepie zeg, geweldig!
BeantwoordenVerwijderengroetjes marianne
ps: bofkont wel 3x de award hahaha
gefeliciteerd met je award en je kaartje is super snoezig
BeantwoordenVerwijderengrtjs
Je Snoesje is ook echt een snoesje om te zien. Erg leuk!!!
BeantwoordenVerwijderenWat een schatje en supermooi ingekleurd!
BeantwoordenVerwijderenErg leuk ook om te lezen wat jou blij maakt!
Groetjes, Loes
Het is een prachtig kaartje geworden erg mooi ingekleurd ook het stempeltje.
BeantwoordenVerwijderengroetjes
daantje
wat een snoesje van een kaart heb je gemaakt! erge leuke stempel is dat! gefeliciteerd met je award, je verdiend het helemaal!!
BeantwoordenVerwijderenwat een geweldig kaartje heb je gemaakt en wat een ontzettend lief stempeltje
BeantwoordenVerwijderengroetjes sandra
ohhh wowww Marley,wat een schitterende kaart,lief dat stempeltje, mooi papier en kleuren.
BeantwoordenVerwijderenLiefs Riet.
lief kaartje meis, vind het lint zo over het kaartje gebonden erg leuk staan! Ook gefeliciteerd met je award, wel verdiend!
BeantwoordenVerwijderenliefs
Een lekkere vrolijke kaart, helemaal top.
BeantwoordenVerwijderenEn inderdaad een hele snoezige stempel.
XXX Marjolijn
Je hebt een prachtig kaartje gemaakt Marley!! Oja... ik ben gelijk maar even volger bij je geworden!! :-)
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Nicolet
Hello Marley
BeantwoordenVerwijderenJust popping over to seay hello and welcome to Karens' Doodles DT
hugs
Anne x
heey marley
BeantwoordenVerwijderenwat een schitterend kaartje zeg
groetjes chantal
Adorable and so darn cute...
BeantwoordenVerwijderenHugs Emma x