Terug van de therapie. Niet al te best nieuws, mijn bekken zijn naar achtergekantelt wat de pijn van de rug en nek veroorzaakt. De ene kant van de bekken staat 3 cm hoger als de andere en dan zijn ze ook nog eens naar achter gekantelt.
Mijn rugwervel is daardoor gekronkelt en vandaar de pijn. Ik moet nu manuele therapie gaan volgen en dan gaan we kijken of het nog goedkomt.
Wou ik jullie even laten weten, bedankt voor de lieve reacties, doet me goed!!
Hi everybody..
I'm back from my first therapy and don't have very good news. I dont know how you really call it in english but I will try to do my best you'll understand.
My pelvis/hipjoints (illiac crest) are moved.. one side has moved 1,2 inch above the other side, so thats the reason why my back and neck is so hurt..
I have to do special therapy next week and we will see how it will go..
Much love to all of you..
Marley
donderdag 13 augustus 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)


wat een vervelend nieuws!
BeantwoordenVerwijderennu maar hopen dat de therapie gaat helpen!!
veel sterkte!!
groetje smildred
Hè jasses wat vervelend allemaal. Nu afwachten dus met die therapie...
BeantwoordenVerwijderenTjonge dat is niet echt leuk om te horen. Ben wel blij dat je weet waar het dus door komt. Heel veel succes en sterkte met de therapie!
BeantwoordenVerwijderenKnuffel Cheryl
Jeetje wat vervelend Marley! Succes ermee!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Marlieke
Ik hoop ook dat je therapie snel resultaat geeft.
BeantwoordenVerwijderenEn dat je snel weer kan gaan genieten zonder de pijn.
Groetjes Ilonka
Hoi Marly,
BeantwoordenVerwijderenDank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog! Vond het leuk de reacties te lezen die tijdens mijn vakantie erop gezet zijn :D
Wat vervelend voor je meid! Dat zal je niet in de koude kleren gaan zitten. Ik hoop voor jou dat de manuele therapie zal aanslaan en dat je binnenkort zonder pijn weer hele mooie kaartjes kunt gaan maken.
Heel veel groetjes,
Jolanda