vrijdag 28 augustus 2009

Blogaward



Hoi dames,
Ik heb deze award van 3 mensen mogen ontvangen: Annette, Celia en Daisy.. bedankt dames! maar nu wordt het toch wel tijd om hem dan op mijn blog te plaatsen en 7 dingen over mezelf te vertellen naast het maken van scrapkaartjes:

- Ik ben afgestudeert als kinderopvang leidster en ga nu beginnen met studeren in een hele andere richting namelijk: Gehandicapte en dementerende zorg.

- Bij ons thuis is het een echte dierenboel: 2 landschildpadden, 2 waterschildpadden, een hond, een papegaai, een kanarie, parkieten buiten en nog vissen!

- Iedere avond voor ik ga slapen, lees ik nog een uurtje in een boek. Ik hou ontzettend van literaire thrillers en waargebeurde verhalen. Er zijn maar 3 boeken die niet in deze genres horen maar welke echt op nummer 1 staan bij mij en dat is: de twilight saga!! (twilight,nieuwe maan,eclips)

- Als een kaart niet naar mijn zin is kan ik heel chagrijnig worden en ga ik niet naar bed voor hij wel naar mijn zin is (wat soms erg laat of beter gezegd vroeg kan worden)

- Ben dol op films kijken, vooral thrillers!

- Heb al 5 jaar een lieve vriend

- 's morgens wordt ik het liefs wakker met een bak koffie en een sigaretje (ik weet het is slecht) en zodra die op zijn ga ik de blogs allemaal na!

Nou dames ik hoop dat jullie me nu ietsjes beter hebben leren kennen.. en natuurlijk mochten jullie iets willen weten kan je me dat altijd vragen.

Liefs, Marley

6 opmerkingen:

  1. Goh Marley, er komen toch wel steeds meer overeenkomsten tussen ons ;-). We wonen beiden in Eindhoven, scrappen alletwee graag en nu lees ik dat je afgestudeerd bent als leidster kinderopvang. Als ik je nu vertel dat ik ook kinderopvang gedaan heb? Haha, grappipg he?

    Leuk hoor, om dit over jou te lezen!

    Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marley,

    Leuk om je verhaal zo te lezen. In je stukje voor op mijn website zag ik al welke opleiding je gevolgt hebt. Lijkt op wat ik gedaan heb. Ik heb namelijk de opleiding Kinder- en Jeugdverzorging gedaan. Dit was een opleiding voor alle kinderen van 0 - 16 jaar. Dus ook peuterspeelzaal, kinderdagverblijf, jeugdzorg etc. Na mijn opleidng heb ik tot aan mijn huwelijk op een afgesloten afdeling gewerkt bij demente bejaarde mensen. Dit gaf mij altijd wel een erg voldaan gevoel, maar je moet je eigen gevoelens wel daar laten en zeker niet mee naar huis nemen. Succes met je opleiding.

    Groeten van Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zal zeker niet makkelijk worden...maar ik denk dat als je gemotiveert bent je er zeker zal komen!Ik heb dit ook wel hoor,dat als iets niet naar mijn zin is (bij het knutselen)vliegt het of in de vuilbak of werk ik door tot het naar mijn zin is!Achteraf denk ik dan vaak...had ik er maar een nachtje over geslapen! :0)
    Grtjs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. congrats on your award Marley hugS Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marley gefeliciteerd met je award.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hooiii marley, leuk je stukje over wie je bent, ik werk ook met dementerende ouderen en vind het geweldig,en bij mij kan het ook nachtwerk worden als een kaart niet lukt, leuk om wat over je te weten xx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley