woensdag 26 augustus 2009

Pakket Annette's Creafarm!







Hoi allemaal,
Vandaag heb ik mijn pakket mogen ontvangen van Annette's creafarm!
Oh oh oh, wat is het mooi en zoveel! Echt alles wat je nodig hebt zit in het pakket van lijm tot lintjes en van papier tot aan bloemetjes.. Super!
Ik ga hier heel veel mooie dingen mee maken..
Liefs, Marley

Hi Everybody,
Today I recieved the package from Annette's creafarm, isn't it beautifull? so much stuff I love it! Everything is in it, glue, paper, ribbons everything!
I'm gonna make some nice cards with this!
Much love, Marley

7 opmerkingen:

  1. Ohhhh alweer zo schitterend pakket,nu bij jou Marley.
    Ohhh meis wat een droom als je dit zo allemaal krijg.
    Ik wou dat het bij mij is gebeurden.
    Heel veel knutsel plezier ermee meis.
    Ben heel benieuwd wat je gaat maken.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wooow wooow en nog ns woow, daar zul je heel veel plezier van hebben :)
    Ben heel benieuwd wat je er mee gaat maken !
    GR joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouwie, wat een leuke spulletjes heb je allemaal gekregen en zo veel!!!! Je bent echt verwend door Annette.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben ook wel benieuwd naar wat je er allemaal mee gaat maken,succes en ja...kan ook niet anders dat jij verkozen bent!
    Grtjs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig uitgebreid pakket. Ik zie zelfs copics (die wilde je toch in huidskleur...) en een randpons!
    Maak er wat van! Het wordt ongetwijfeld mooi!

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whow wat en uitgebreid pakket zeg en wat mooi!!
    Heel veel sucses en ik zie uit naar je creaties.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zooo hee das een mooi pakket, veel plezier ermee meid xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley