vrijdag 7 augustus 2009

Eigenwijs





Hoi hoi allemaal,
Ik weet dat jullie me hebben gezegd dat ik rustig aan moet doen en eerst moet genezen voor ik weer aan de hobby ga, maar kan het niet laten! Heb nu ook een betere manier gevonden om mn kaartjes te maken, veel kussens in een stoel achter mn rug, kussens extra waar ik op zit dat ik lekker hoog kan werken en dan gaat het al een stukje beter. Verveel me anders ook maar hoor!
Nouja goed, dit is dus een nieuwe stempel die ik had besteld bij krea teja.. Het is Doraline van Motivet, ik vind hem zelf zo schattig.
Het was even zoeken met het inkleuren, maar ik denk dat hij zo wel mooi is geworden, heb het ingekleurd met derwent coloursoft.
Nou dames, ben benieuwd naar jullie reacties! En nogmaals: gerust een eerlijke mening.

Heel veel liefs, Marley













18 opmerkingen:

  1. Hoi Marley,

    Bedankt voor je bezoekje aan mijn Blog. Nu is het mijn beurt;-). Ten eerste een heel erg mooi Blog en ten tweede hele mooi gemaakte kaartjes hoor. Leuk je Motivet kaartje, ik heb er ook een paar kaarten mee gemaakt, misschien heb je ze gezien. Ik begrijp dat het niet helemaal lekker gaat met je gezondheid, dus bij deze heel veel beterschap en denk goed aan jezelf hoor!!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marley,

    Je hebt een leuke kaart gemaakt, niet alleen vorm en stempel, maar ook de kleuren.
    Doe het in alle geval maar rustig aan tot je wat beter bent.
    groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marley
    Mooie kleuren en de motivet heb je super ingekleurd. Je kaart is dus in één woord mooi.
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Marley.
    Beterschap met je rug en nek!!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is MOOHOOI!!! :-D
    Ik ben nu ook een kaartje aan het afmaken. Hoop dat het licht zo meteen nog goed genoeg is om het op de foto te zetten, en in dat geval plaats ik hem vanavond nog.

    Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik begrijp wat je bedoelt Marley. Niets doen is niet leuk en als je toch zin hebt en je kunt je draai vinden in je zithouding enzo... dan moet je lekker doen waar je zin in hebt. Maar weet wel waar de grens ligt, dat je vooral niet gaat forceren... Oh en je kaart is een schatje... mooi gedaan en goed ingekleurd...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wil jij aub je woordverificatie uitzetten. Op mijn blog bij labels en dan woordverificatie staat hoe je het kunt uitzetten en in de zijbalk staat waarom wij dit vragen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super leuk kaartje marley! lekkere frisse kleurtjes!

    groetjes
    daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Marley

    Heel erg bedankt voor je lieve award ! Ik vind het een eer om hem te krijgen van je, dankjewel !!! Je kaartje is erg goed ingekleurd, ik mis alleen nog wat "aankleding " van je kaart, maar goed dat is een kwestie van smaak natuurlijk en daar valt niet over te twisten. Je kaartje is erg leuk !

    Liefs Nicole x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor je reactie op mijn blog!! Wat een super leuk kaartje is dit geworden en wat heb je een leuk stempeltje gebruikt!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastic!! Incredible coloring, and I love the little pearl accents!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje is dit en de stempeltjes blijven schatjes. Je blog ziet er ook super uit. Ik ben volger geworden dus je ziet me vaker verschijnen. En ik lees dat het niet heel goed met je gaat door je ongeluk, dus sterkte en beterschap. Fijne zondag Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Maley wat een geweldig kaartje. Ik hoop dat het weer wat beter met je gaat. Maar kijk eens op mijn blog.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi marley bedankt voor je bezoekje op mijn blog, ik kwma nu ook even bij jou kijken, wat een lief kaartje is je laatste creatie, en ik las dat je een ongeluk hebt gehad, nou daar ben je toch nog redelijk van afgekomen he, doe kalm aan hoor xx liefs van maris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. beautiful card Marley, I love the cute kat images she's adorable and beautifully coloured hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marley,
    Wat een gave kaart heb je gemaakt!ze zijn ook zo leuk he die motivet stempels!

    Groetjes San.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is gorgeous, i love your colouring and the papers are cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marley, hier ben ik dan eindelijk. Ik heb wat problemen met mijn computer gehad en ik zit niet thuis dus moet ik het met een dongeltje doen, dus niet te veel mbeetjes verbruiken, maar vanaf eind augustus wordt je helemaal gek van mij met mijn berichtjes hahaha.
    Ik heb je kaartje even bekeken en hij is super, erg leuk gedaan en mooi ingekleurd.
    Ga zo door!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley