Pagina's

zondag 23 augustus 2009

Hope & Grace



Hi everybody!
Here a card from the greeting farm called hope and grace..
The sentiment, the girl and the flowers are all in the set..
I think they match perfectly with eachother, the flowers I give a little bit of 3-d effect, hope you can see that in the picture.
I used paper from arte blanch called raspberry swirl..
As you can see I used a lot of stickels, just love them!
Aslo a little yellow ribbon to finish the project..
Love to hear what you think about it..

x0x0x0x Marley



18 opmerkingen:

  1. Oeh deze is ook al zo schitterend! Enig met die glitterende haarband!

    Ik heb ook iets voor je op mijn blog staan. Kom je even kijken wat het is?

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is gaaf... lekker vrolijk... ik hou van blingbling, dus die stickels is helemaal geweldig...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart en het glittert prachtig.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marley, this is so cute sweetie!!! I love the hair color!!! CUTE!!!
    hugs janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuk kaartje weer Marley. Mooie kleuren en super glitters!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marley,

    heb je dit vandaag gedaan? In het zeer wamre Einhovense? Pfff! Maar wel HEEL ERG GEWELDIG SUPER MOOI! Hier hou ik wel van, haha.

    Groetjes, Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey wat een lief kaartje
    ik ben zelf ook opzoek naar deze stempel set vind hem helemaal gaaf maar kan hem nergens vinden...

    liefs sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart. Die haarband vindt ik geweldig. Zeer leuke stempel en mooi ingekleurd.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marley
    Ik mis de Nederlandse tekst.
    Hij is superrrrrrrrrrrrrr.
    Heel mooi met die glitters.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi!!

    wat een leuke kaart weer, vooral die glitters vind ik super!!

    groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very sweet card, I love the glitter you added to her too!
    Hugs
    Jodi =)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your card is so pretty Marley. I love the colours on this and Anya looks so pretty. SO I've not been about, weekends are busy for me! Take care
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat is weer een heel leuk en schattig kaartje geworden zeg

    groetjes jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ohhh wat is ze leuk geworden zeg, ik wil ook graag dat stempelsetje hebben, vind ze zooo lief xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. omw what a little cutie..fab card
    luv
    linniexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is fabulous, love the colour combo you have chosen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is zojuist binnengekomen Marley en hij is ERG mooi. Erg mooi ingekleurd, dat vind ik in het echt nog mooier te zien dan op je blogje. Ik vind de paars/geel combinatie ook erg mooi! De afdrukjes gaan zeker van pas komen, ik vind vooral de afdrukjes van de eekhoorntjes en het nijlpaardje erg lief. Ze zijn groter dan ik had verwacht... daar moet ik binnenkort zelf denk ik ook maar aan geloven :S. Super bedankt vrouwtje!! De vorige kaart die je hebt verzonden is nog steeds spoorloos helaas, de buren die op vakantie waren hadden ook niets gekregen :(. Ik ben bang dat die ergens anders is terecht gekomen en dat die mensen hem erg mooi vonden. IK ben in ieder geval erg blij met deze mooie kaart :).

    xxx
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley