vrijdag 7 augustus 2009

2 blogawards gekregen!!


Hallo allemaal..
Ik heb deze mooie blog award gekregen van Marlieke en Mildred, dames bedankt!

Aangezien ik hem 2 maal heb gekregen heb ik besloten om hem maar 1x aan 5 mensen door te geven.
Deze mensen zijn geworden:

Nicole omdat ze altijd zo'n mooie kaartjes maakt en lieve berichtjes achter laat.

Martine voor het volgen van mijn blog en de leuke reacties

Karin ook voor het volgen van mijn blog

Mariska niet te vergeten voor de geweldig lieve reacties!

Jill voor de mooie kaartjes en lieve berichtjes ( jill this award is for you for leaving lovely comments on my cards and checking them out!)

Ik hoop dat jullie er blij mee zijn dames en op naar de volgende award haha..

Liefs Marley

4 opmerkingen:

  1. Lieve Marley (zo'n mooie naam!!!) Heel erg dank je wel dat je aan mij hebt gedacht om mij een award te schenken. Ik ben er altijd erg blij mee en vind het nog steeds een hele eer...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Marley gefeliciteerd met je award! Je verdient hem.


    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag gedaan hoor Marley! Je hebt hem gewoon verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan je wel Marley!!! Zie het nu pas!! Bedankt dat je aan mij denkt en jij hebt hem wat mij betreft ook helemaal verdiend hoor. Je bent erg goed bezig!!

    xxxx
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley