zaterdag 29 augustus 2009

Sing Anya



Hoi allemaal,
Voor deze kaart heb ik weer gebruik gemaakt van een greeting farm stempel genaamd: Sing Anya.. The greeting farm is mijn favoriete merk, vandaar dat ik zoveel kaartjes met hun stempels heb.
De bloemetjes komen uit een grote emmer: Bucket of blooms.
De vlinders zijn geponst met een Martha Steward pons.

Het cardstock is van Bazix, het design papier van Creamotion: Delightfull, het lint is van JOY! en de brads komen uit een brad collectie van Basic grey lemonade brads. Dit is allemaal te vinden bij Annette's Creafarm

Ik ben benieuwd wat jullie van mn nieuwe kaart vinden.
x0x0x Marley


Hi everybody..
This card is also a card with a greeting farm stamp called: Sing anya.
I love those stamps so much, thats why I make so many cards with the images from the greeting farm.
The flowers are from a bucket of blooms.
The butterfly's are from my Martha Steward punch, think its great!

The cardstock I used is from Bazix, designpaper from creamotion called: Delightfull..The ribbon is from JOY! and the brads are from a package of basic grey lemonade.. you can find it all in Annette's Creafarm
Like to hear what you think of this card..
Much love Marley

19 opmerkingen:

  1. Hoi Marley wat een schatje en je kleurtjes heerlijk zoet. Daar hou ik wel van!!
    Een fijn weekend.

    Groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kaart is erg leuk geworden Marley. En de stempel vind ik super, omdat zij een gitaartje vasthoudt. De vlinders zijn er ook mooi bij.

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marley!!
    Wat een mooi kaartje zeg!!
    Schitterend!!
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja leuk he Marley en ook fijn dat je toch lekker in je eigen stijl blijft!!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is geweldig Marley! En de stempels van de Greeting Farm zijn inderdaad super gaaf.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. toppie toppie, goed gedaan je nieuwe kaartje is mooiii xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marley
    Je kaart je ziet er erg mooi uit en de greeting farm vind ik zelf ook erg leuk.
    hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow Marley this is gorgeous, I love the cute image hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Marley,leuke stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marley, nog gefeliciteerd met je gast-designer-schap. Greeting Farm heeft leuke stempels en dit is één van. Mooi hoor!
    Liefs, Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi!!

    wat een mooi kaartje ook weer!
    ik vind die stempels ook erg leuk, zal er binnenkort ook eens een aan gaan schaffen!!

    groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Adorable card, wonderful colours and image and love those butterflies.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Marley, Ik vind je kaartje mooi, maar je wil dat we eerlijk zijn en ik zou nog wat scrappies papier onder je stempel hebben geplakt. Maar dat
    is mijn idee en misschien vind jij het wel niets.
    liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi marly, ik ken je al van hj, ik vind dat je super kaarten maakt hoor.
    en van harte gefeliciteerd met je nieuwe job als gast-designer bij annette, mooi pakket hoor nou zal je volgen ben wel benieuwd wat voor moois jij gaat maken hihi groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Marley, hope you are well. I've been very busy this weekend and sorry I've not been to visit you. Your card is gorgeous and this is a wonderful image and colouring. Take care!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ook hier even op reageren!!
    alleen maar goeds hoor ;)
    hij is prachtig! mooie kleuren, alles mooi op elkaar afgestemt. mooi mooi!!

    Liefs Winnie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. weer een topkaartje en zo lekker zomers!

    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley