woensdag 12 augustus 2009

Hoi allemaal / Hi everybody

Er zijn al 2 dagen geen kaartjes voorbij gekomen, maar dit komt omdat de pijn van het auto-ongeluk (bijna 2 weken geleden nu) steeds erger werd in mijn rug. Ik had afgelopen maandag naar de dokter gebeld maar die had vandaag pas tijd, dus ik vandaag er naar toe en hij zei dat het er niet al te best uit zag. Onderaan mijn rug zit een kronkel (stuk wervel verschoven) en in mijn nek zit het ook niet goed, dus ik begin morgen met therapie. Hopelijk begrijpen jullie nu waarom ik even niets heb geplaatst.
Morgen ga ik toch mijn best doen om het rustig weer op te pakken, maar eerst maar eens kijken hoe ik me voel na de therapie.
Bedankt allemaal voor de lieve reacties en volgers er komt snel weer iets op!

Hello everyone,
There have been 2 days no cards placed on my blog, but the pain in my back and neck from the car-accident 2 weeks ago isnt over, the pain was getting heavier.. So I called the doctor monday but he didn't had time, today he had time so I went there.. He told me that my back didn't look good and my neck doesn't look good ether.. something in my back has moved so he sended me to therapy.. i have to go to therapy tomorrow. So thats why I didn't put any cards on my blog, i hope you all do understand.
Tomorrow after the therapy hopefully I can find the strenght to make a card, but we will see how I feel..
Thanks everybody for the sweet messages and followers: I promiss there will be a card soon.

Hugs & kisses Marley

11 opmerkingen:

  1. Dat klinkt inderdaad niet zo best!
    Hopelijk helpt de therapie snel. Genezen is nu eerst nodig, kaartjes zijn voor erna.Is belangrijk dat jue nuveel rust.
    Veel sterkte, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Marley,

    Denk eerst maar lekker aan jezelf, ik blijf toch wel ;-) bij je buurten!!

    Beterschap en sterkte met de therapie
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi!!

    he wat vervelend!
    zorg maar dat je eerst weer goed beter bent, en dan pas weer aan de knutsel!!

    sterkte!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marley, dat schiet niet echt op zo he met je gezondheid! Wat vervelend! Ik hoop voor je dat de therapie snel en voldonde werkt! Maak je maar neit druk over je kaartjes; die komen wel weer. En ik blijf je blog gewoon bezoeken en ik zie wel wanneer je je weer goed genoeg voelt om iets te maken! Succes!

    Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei dat is nogal wat Marley! Heel veel beterschap en ik ga heel hard duimen dat de therapie goed gaat aanslaan!

    Knuffel Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Marley dat kinkt niet best.
    Veel succes met de therapie en wordt maar weer snel beter.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey Marley, zorg eerst maar dat alles weer een beetje lekker in je rug gaat en kaarten maken kan altijd nog. Dat je volgers hebt voor je blog wil niet zeggen dat je kaarten MOET maken... alleen als het kan en als het gaat... wij wachten wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. aww hope you are feeling better soon Marley, take care and hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tjeempie Marley, Dat is niet niks wat heftig allemaal. Ik hoop dat de therapie snel wat verlichting geeft. En dat je weer wat kunt genieten zonder veel pijn .Ik ga voor je duimen .

    Liefs Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marley ik heb een opkikkertje op mijn blog voor je

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hope they're able to sort it out and you're back crafting soon.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley