dinsdag 25 augustus 2009

Geweldig nieuws!!



Hoi dames..

Ik heb meegedaan aan een wedstrijd bij Annette's creafarm, de bedoeling was om je mooiste kaart in te zenden. De winnaar zou voor 3 maanden gast designer voor haar mogen worden. Ik dacht laat ik eens een kansje wagen, anders kom ik nooit ergens.
En jullie raden het al.. vandaag kreeg ik een brief binnen waar opstond dat de keus op mij was gevallen! Ik ben werkelijk zo trots en blij!! Bedankt Annette voor deze geweldige kans!!
Liefs, Marley


Hi Lady's
Got some great news.. I was in a challenge with annette's creafarm.. we had to send our best card to her and the winner will be the guest designer for 3 months for her great shop! You all can guess why i'm so happy right? I was chosen by Annette to be her guest designer for 3 months.. I'm so happy!!
xxx Marley

20 opmerkingen:

  1. Hee Marley,

    Harstikke leuk dat je ook gast designer wordt bij Annette. Gefeliciteerd meid!!
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marley,
    Ik wil je van harte feliciteren dat je gekozen bent als gastdesigner van Annette's creafarm. Ben echt blij voor jou.

    groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai marley, onwijs gefeliciteerd hoor! ik had het al gelezen op Annette's blog, maar dan nog... maak er wat van!! (ik ben stiekem wel een beetje jaloers hoor)

    liefs, karin
    ps; kom je binnenkort weer eens koekeloeren bij me? ik ben bezig met het pimpen van Bare Elements boxen (oa)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marley wat vind ik dit leuk voor je! Van harte gefeliciteerd hiermee! Ik wens je heel veel plezier!!!

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marley van harte gefeliciteerd je maakt ook van die prachtige kaarten . Je hebt het verdiend.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marley!

    Ik kan op jouw blog jouw volgers niet zien!! Zag jij op mijn blog wel mijn volgers staan??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd, wat super leuk voor je !
    GR joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Da's leuk nieuws! Gefeliciteerd hoor!
    Ben benieuwd naar je creaties!

    Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O wat gaaf zeg, ook jij bent letterlijk in de prijzen gevallen. Heel veel succes en plezier de komende 3 maanden. Het is heel terecht hoor, want je maakt prachtige kaarten. Ben benieuwd wat voor creaties we te zien krijgen.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo marly
    GEFELICITEERD en veel succes
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh congrats sweetie!! I'm not surprised, you're so very talented :)
    Hugs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aww, thats fantastic news Marley, I am so happy for you. Good luck with the GDT, you deserve it!!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi marly,
    van harte met je prijs meid!
    het is je van harte gegunt, doe je best en wie weet !!
    go for it!!!
    liefs stef

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat leuk zeg dat je won
    en nu op naar de nieuwe creaties

    groetjes jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marley
    Hartstikke leuk dat je als gastdesigner bent uitgekozen bij Anette.
    Gefeliciteerd.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. meid wat goeddddddd gefeliciteerd hoor leuk zeg xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Niks te danken, meid. Je hebt het gewoon zelf verdiend. Succes met het pakket.

    Groeten van Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marley, dit is leuk zeg! Van harte gefeliciteerd! Ik ben benieuwd wat je allemaal voor moois gaat maken! Succes en veel plezier!

    Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Marley,
    Gefeliciteerd. Wat gaaf dat je gastdesigner bent bij Annette.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd Marley!!! Ik wist wel dat er binnenkort voor jou ook een plekje in een team aan zat te komen :).

    xxx
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley