Er zijn al 2 dagen geen kaartjes voorbij gekomen, maar dit komt omdat de pijn van het auto-ongeluk (bijna 2 weken geleden nu) steeds erger werd in mijn rug. Ik had afgelopen maandag naar de dokter gebeld maar die had vandaag pas tijd, dus ik vandaag er naar toe en hij zei dat het er niet al te best uit zag. Onderaan mijn rug zit een kronkel (stuk wervel verschoven) en in mijn nek zit het ook niet goed, dus ik begin morgen met therapie. Hopelijk begrijpen jullie nu waarom ik even niets heb geplaatst.
Morgen ga ik toch mijn best doen om het rustig weer op te pakken, maar eerst maar eens kijken hoe ik me voel na de therapie.
Bedankt allemaal voor de lieve reacties en volgers er komt snel weer iets op!
Hello everyone,
There have been 2 days no cards placed on my blog, but the pain in my back and neck from the car-accident 2 weeks ago isnt over, the pain was getting heavier.. So I called the doctor monday but he didn't had time, today he had time so I went there.. He told me that my back didn't look good and my neck doesn't look good ether.. something in my back has moved so he sended me to therapy.. i have to go to therapy tomorrow. So thats why I didn't put any cards on my blog, i hope you all do understand.
Tomorrow after the therapy hopefully I can find the strenght to make a card, but we will see how I feel..
Thanks everybody for the sweet messages and followers: I promiss there will be a card soon.
Hugs & kisses Marley
woensdag 12 augustus 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)


Dat klinkt inderdaad niet zo best!
BeantwoordenVerwijderenHopelijk helpt de therapie snel. Genezen is nu eerst nodig, kaartjes zijn voor erna.Is belangrijk dat jue nuveel rust.
Veel sterkte, Chantal
Lieve Marley,
BeantwoordenVerwijderenDenk eerst maar lekker aan jezelf, ik blijf toch wel ;-) bij je buurten!!
Beterschap en sterkte met de therapie
Martine
Hoi!!
BeantwoordenVerwijderenhe wat vervelend!
zorg maar dat je eerst weer goed beter bent, en dan pas weer aan de knutsel!!
sterkte!!
groetjes mildred
Hoi Marley, dat schiet niet echt op zo he met je gezondheid! Wat vervelend! Ik hoop voor je dat de therapie snel en voldonde werkt! Maak je maar neit druk over je kaartjes; die komen wel weer. En ik blijf je blog gewoon bezoeken en ik zie wel wanneer je je weer goed genoeg voelt om iets te maken! Succes!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Marlieke
Oei dat is nogal wat Marley! Heel veel beterschap en ik ga heel hard duimen dat de therapie goed gaat aanslaan!
BeantwoordenVerwijderenKnuffel Cheryl
Nou Marley dat kinkt niet best.
BeantwoordenVerwijderenVeel succes met de therapie en wordt maar weer snel beter.
Hugs Corry
hey Marley, zorg eerst maar dat alles weer een beetje lekker in je rug gaat en kaarten maken kan altijd nog. Dat je volgers hebt voor je blog wil niet zeggen dat je kaarten MOET maken... alleen als het kan en als het gaat... wij wachten wel...
BeantwoordenVerwijderenaww hope you are feeling better soon Marley, take care and hugs Jill xx
BeantwoordenVerwijderenTjeempie Marley, Dat is niet niks wat heftig allemaal. Ik hoop dat de therapie snel wat verlichting geeft. En dat je weer wat kunt genieten zonder veel pijn .Ik ga voor je duimen .
BeantwoordenVerwijderenLiefs Ilonka
Hoi Marley ik heb een opkikkertje op mijn blog voor je
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Ilonka
Hope they're able to sort it out and you're back crafting soon.
BeantwoordenVerwijderenluv
Debby